Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اعطاء تسهیلات ارزان قیمت به صاحبان صنایع را مورد تأکید قرار داد و گفت: بسترهای تولید و اشتغال در کشور نیازمند حمایت بیشتری از سوی دولت است. - اخبار استانها -

حسن محمدیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، به مشکلات اقتصادی کشور از یک سو و کسری بودجه و اعتبارات سال 99 از سوی دیگر اشاره کرد و اظهار داشت: بسترهای تولید و اشتغال در کشور نیازمند حمایت بیشتری از سوی دولت هستند که در این میان اعطاء تسهیلات ارزان قیمت به صاحبان صنایع اهمیت فراوانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس طرح موسوم به گشایش اقتصادی دولت و برنامه‌هایی که برای گذر از بحران اقتصادی و کاهش درآمدها در دست اقدام است را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: تمام تلاش‌هایی که از ناحیه دولت و مجلس در حال انجام است همه به دنبال این هستند که به وضعیت بودجه و کسری اعتبارات سروسامانی داده شود.

محمدیاری با بیان اینکه اجرای طرح‌های در دست اقدام دولت و مجلس هر کدام در جایگاه خودش می‌تواند به نوعی اثربخش باشد تصریح کرد: جدای از این بحث‌ها به عقیده بنده باید تدبیر و فکری اساسی برای مشکلات ایجاد شده اتخاذ شود زیرا برنامه‌های در دست انجام برای عبور از مشکلات کسری بودجه و اعتبارات مانند یک مسکّن عمل می‌کند.

عزیزی: جذابیت‌های تنیس می‌تواند صاحبان صنایع و بخش خصوصی را جذب کندهشدار استاندار سمنان؛ بانک‌ها در اعطای تسهیلات به صاحبان صنایع سخت‌گیری بی‌مورد نکنندصاحبان صنایع آذربایجان‌غربی مهم‌ترین موانع «جهش تولید» را چه می‌دانند؟

وی با تأکید بر اینکه به شکل مقطعی عمل کردن آن‌چنان دردی از مشکلات ریشه‌ای جامعه ما را حل و فصل نمی‌کند ابراز داشت: بنده امیدوارم با توجه به حرکت‌هایی که انجام شده عایدی و نتایج آن به جای پرداخت در قالب حقوق، یارانه و مسائلی از این دست به شکل پایدار در بخش تولید و رونق فعالیت‌های این بخش به کار گرفته شود.

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس مهم‌ترین مصداق‌های عبور از چالش کمبود بودجه و اعتبارات در سال 99 را برشمرد و در تشریح این مطلب عنوان کرد: نهادینه کردن مالیات، شفاف‌سازی در این زمینه و اینکه مردم به این باور برسند که اگر مالیات پرداخت کنند نفعش عاید همه جامعه می‌شود از جمله راهکارهای پیش‌رو محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تقویت زیرساخت‌های تولید، اشتغال و صنعت را در سال جهش تولید با توجه به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را‌ه حل رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی دانست و گفت: به عقیده بنده برای افزایش سطح درآمدهای کشور باید در درجه نخست به زیرساخت‌های تولید، صنعت و اشتغال توجه ویژه شود.

محمدیاری ایجاد فرصت‌های شغلی از یک طرف و انجام اقدامات جامع و پایدار برای حل و فصل چالش‌‌های اقتصادی را از طرف دیگر راهبردی که باید بیشتر مورد توجه متولیان اجرایی کشور قرار گیرد اعلام کرد و بیان داشت: بدون شک آثار و تبعات اجرای چنین سیاست‌هایی در کوتاه مدت و در درازمدت به خوبی در کشورمان نمایان می‌شود.

انتهای پیام/614/ ع

R7877/P/S6,71/CT1 بیشتر بخوانید... گزارش|شیر تو شیر قیمت لبنیات در زنجان / تولید‌کننده و مصرف‌کننده در سیاه‌چاله تورم گرفتار شده‌اند کاهش مصرف نهاده‌های دامی با اجرای طرح ملی تولید مرغ گوشتی سایز گزارش ویدئویی| تولید در سنگر مسجد / بانوان گرگانی برای تولید " ‌‌ماسک" دست به‌کار شدند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش|شیر تو شیر قیمت لبنیات در زنجان / تولید‌کننده و مصرف‌کننده در سیاه‌چاله تورم گرفتار شده‌اند کاهش مصرف نهاده‌های دامی با اجرای طرح ملی تولید مرغ گوشتی سایز گزارش ویدئویی| تولید در سنگر مسجد / بانوان گرگانی برای تولید " ‌‌ماسک" دست به‌کار شدند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بوناچیچ: اگر کرونا مرا نکشد داوران این کار را می‌کنند/ زمین ورزشگاه نساجی غیراستاندارد و کوچک است! ۲ سراج: فاصله مربیگری‌ من با دراگان از زمین تا آسمان است/نفت در تاریخ لیگ برتر به ۴۱ امتیاز نرسیده بود ۳ پورموسوی: چاره‌ای جز دفاع و قناعت به کسب یک امتیاز نداشتیم/ امیدوارم هفته آینده برای پارس جنوبی و مردم جم خوب باشد ۴ دستگیری سارق کودک‌ربا در گیلان؛ حال عمومی کودک خوب است ۵ فکری: بازیکنان ما با تمام وجود بازی می‌کنند/ ذوب‌آهن به دنبال یک امتیاز بود تا جایگاهش را بهتر کند ۶ گل‌محمدی: یک امتیاز و نتیجه‌مان در نیمه دوم برای من ارزشمندتر از یک برد بود/ بازیکنانم نشان دادند چقدر بزرگ هستند ۷ پاشازاده: برای تیمی که مظلوم است اشتباهات نادری رخ می‌دهد/ خودمان را برای بازی آبرومندانه مقابل استقلال آماده می‌کنیم ۸ نکونام: ۳ امتیاز را به خاطر اشتباهات داور در بوشهر جا گذاشتیم/ تا اینجا خوب نتیجه گرفتیم و جنگیدیم مهمترین اخبار استانها برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ روایت رئیس‌کل دادگستری گلستان از برخورد با چند مدیر متخلف/ حیاط خلوت برخی‌ در استان خراب شد مردم تاثیر ارز ۴۲۰۰ تومانی را در زندگی خود حس نکردند وداع با نخستین امام جمعه بیرجند / پیکر آیت الله ربانی به زادگاهش روستای مهمویی منتقل شد مهمترین اخبار تسنیم مکانیزم ماشه یا مکانیزم مذاکره؟/ آیا شکست آمریکا در شورای امنیت مرهون اروپایی‌ها بود؟ حمله مجدد جنگنده‌های صهیونیستی به غزه/ وضعیت متشنج اوضاع در مرز غزه با فلسطین اشغالی هشدار عضو حماس درباره پیامدهای سازش امارات؛ احتمال منفجر شدن منطقه در برابر رژیم صهیونیستی واکنش برخی کارکنان صنعت نفت به گزارش تسنیم: حقوق شمار زیادی از کارکنان رسمی تناسبی با کار در شرایط سخت ندارد گزارش| انزوا و مرگِ خفت‌بار؛ سرنوشت سازشکاران جهان عرب با اسرائیل چه شد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس صاحبان صنایع ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، «دی جی آی»(DJI) که بزرگترین تولید کننده جهانی پهپاد است، از محصول جدید DJI Mini 4Kرونمایی کرده است. این پهپاد نسبت به نسخه پیش از خود DJI Mini4 Pro ارزان قیمت تر است و همچنین مدل مذکور دومین پهپاد مخصوص مصرف کنندگان است که در سال جاری عرضه می شود.

به نظر می رسد DJI بخش تولید پهپادهای مصرفی را به مدت 2 سال رها کرده بود اما اکنون این شرکت با عرضه 2 محصول در بخش FPV در نیمه نخست 2024 میلادی دوباره فعال شده است.

برای استفاده از پهپاد Mini 4K نیازی به استفاده از هدست نیست. منابع مختلف طی روزهای اخیر برخی تصاویر این پهپاد را منتشر کرده اند. برخی تصاویر تایید نشده از Mini 4K توسط حساب کاربری @Quadro_News در پلتفرم ایکس منتشر شده است. تصاویر مدعی شده مربوط به آمازون هستند. این تصاویر با هیچ یک از مشخصات پهپاد مطابقت ندارند هرچند اطلاعات کمی از دستگاه منتشر شده است. سیستم ثبات تصویر پهپاد مذکور در مقایسه با Mini4 Pro چندان پیشرفته نیست.

با توجه به آنکه پیش بینی می شود Mini4 Pro ارزان تر باشد، این بدان معناست که برخی سخت افزاهای به کاررفته برای سنجش همه جانبه موانع در آن حذف می شوند. همچنین نشانه هایی وجود دارد که پهپاد جدید به زودی عرضه می شود. در کنار این موارد شایعات تایید نشده ای درباره آن وجود دارد که DJI تصمیم دارد در 29 آوریل این محصول را عرضه کند.

کد خبر 6089781 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟