Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عباس زارع روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، دیدار و گفت و گو با خانواده‌ها از طریق تماس تلفنی، گفت و گوی رسانه‌ای از جمله برنامه های اصلی است.

وی ادامه داد: بیان خاطرات آزادگان قهرمان، تهیه و پخش کلیپ، تهیه و نصب بنر و فضاسازی فرهنگی و هنری در یزد و شهرستان‌ها و ترویج فرهنگ ایثار و استقامت محور اقدام‌ها در این هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول اظهار کرد: بررسی مسائل و مشکلات آزادگان و تکریم خانواده‌های آنها از طریق فضای مجازی با همکاری رسانه‌های گروهی و برخی نهادهای فرهنگی و تبلیغی انجام می‌شود .

زارع گفت:  یزد ۷۵۱ آزاده دارد که سالانه با حضور فعال در برنامه‌ها از خدمات فرهنگی و ورزشی بر حسب ضرورت با همکاری سایر موسسات و تشکل‌ها استفاده می‌کنند و مشارکت خوبی هم در این مورد وجود دارد.

به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد، بیشترین آمار آزادگان زیر پوشش مربوط به متولدین سال های ۱۳۴۰ تا ۱۳۵۰ هستند و تمامی آنها زیرپوشش بنیاد قرار دارند.

زارع گفت: از مجموع آزادگان زیرپوشش ۴۶۷ نفر دارای تحصیلات دانشگاهی هستند در حالی که قبل از اسارت تنها ۱۴ آزاده استان تحصیلات دانشگاهی داشتند و کسب مدارج علمی و فعالیت‌های فرهنگی جزو برنامه‌های محوری است .

در روز ۲۶ مرداد ۱۳۶۹ اولین گروه آزادگان ایرانی پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق با ورود به کشور به جمع خانواده‌های خود بازگشتند.

این رویداد ۲ هفته پس از اشغال نظامی کویت توسط ارتش صدام و ۲ روز پس از آن صورت گرفت که صدام در نامه‌ای به آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس جمهوری وقت ایران بار دیگر عهدنامه ۱۹۷۵ الجزیره را پذیرفت و به شرایط ایران برای پایان جنگ تسلیم شد و از جمله قول عقب‌نشینی از مرزهای ایران و آزادسازی اسیران ایرانی را داد.

برچسب‌ها سالروز بازگشت آزادگان به کشور بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالروز بازگشت آزادگان به کشور بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران یزد سالروز بازگشت آزادگان به کشور بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

کد خبر 6095235

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • گزارشی از نکوداشت مختومقلی فراغی؛ شاعری که وحدت‌بخش بود
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی