Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین بوشهر به لیگ دسته اول سقوط کرد.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/5/26؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

هفته بیست و نهم لیگ برتر:

سایپا 0-0 نفت مسجدسلیمان / نبرد سرد و بی روح صادقی و تارتار تراکتور 2 - 1 ماشین سازی؛ توفان پنج دقیقه ای در ورزشگاه یادگار گل گهر 3-3 پرسپولیس / کامبک پشت کامبک استقلال 1-1 پیکان/ روز کم فروغ مدعیان کسب کفش طلا پارس جنوبی جم 0-0 فولاد خوزستان / همه چیز به هفته آخر کشیده شد سپاهان 2-0 شهر خودرو / با پرواز شایان و درخشش سروش، امید اصفهان زنده ماند نساجی 0-0 ذوب آهن / تفکرات بوناچیچ و فکری، برنده نداشت صنعت نفت آبادان 3-1 شاهین بوشهر / سلام تلخ بوشهری ها به لیگ آزادگان

شاهین بوشهر به لیگ آزادگان سقوط کرد / رسمی

بوشهری ها سال آینده در سطح اول فوتبال ایران حضور نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، تیم های شاهین بوشهر و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ خلیج فارس به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار درنهایت با برتری سه بر یک آبادانی ها به پایان رسید. زمانی تلخی این شکست چند برابر می شود که بوشهری ها می دانند با این باخت عملا شانسی برای حضور در لیگ برتر برای فصل آینده نخواهند داشت. آن ها حتی اگر در بازی آخر برابر استقلال هم پیروز شوند، نمی توانند در لیگ برتر باقی بمانند.

شاهین از 29 هفته، 22 امتیاز کسب کرده و تیم پانزدهم جدول پارس جنوبی جم است که موفق به کسب 27 امتیاز شده است.

مهدی طارمی با پورتو به توافق رسید/ ادعای آبولای پرتغال

مهدی طارمی ممکن است به زودی راهی پورتو شود.

به گزارش طرفداری، مهدی طارمی یکی از بازیکنانی است که فصل درخشانی را در ریو آوه پشت سر گذاشته و شایعات زیادی پیرامون آینده او وجود دارد. چندی پیش خود او طی مصاحبه ای گفته بود از تیم های پورتو، اسپورتینگ لیسبون و براگا و بنفیکا پیشنهاداتی دارد.

با وجود تمام پیشنهاداتی که گفته شد، آبولای پرتغال اخیرا مدعی شده که مهدی طارمی با مسئولان پورتو برای انتقال به این تیم به توافق رسیده و به احتمال طارمی برای فصل آینده پیراهن تیم پورتو را به تن خواهد کرد.

این احتمال وجود دارد که انتقال مهدی طارمی به پورتو، هفته آینده رسمی شود.

منچسترسیتی 1-3 لیون؛ تعویض طلایی گارسیا، غولی دیگر را هم قربانی لیون کرد

لیون با شکست منچسترسیتی حریف بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

رونالد کومان به گزینه ها اضافه شد؛ آخرین وضعیت نیمکت فصل آینده بارسلونا

بارسلونا پس از شکست سنگین 8-2 شب گذشته مقابل بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به زودی تصمیمات جدی برای نیمکت آینده تیم خواهد گرفت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، کیکه ستین پس از این شکست، آینده ای در بارسلونا ندارد و بارتومئو آماده است تا سرمربی تیم را عوض کند. گزینه ها فقط ژاوی و مائوریتسیو پوچتینو نیستند. تماس از بارسلونا با ژاوی و پوچتینو هر دو تایید شده است اما گزینه سوم بلوگرانا برای فصل آینده رونالد کومان است. بارتومئو قبلا هم برای جذب او اقدام کرده بود. این احتمال وجود دارد که 30 سال پس از گلزنی برای بارسلونا در فتح اولین لیگ قهرمانان تاریخ باشگاه، کومان هدایت این تیم را به عهده بگیرد. 

تغییرات محدود به نیمکت نیست زیرا اسکار گرائو، مدیرعامل باشگاه و همچنین اریک آبیدال مدیرفنی این تیم نیز با ستین جدا خواهند شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی روبرتو با بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید از مدتی قبل با مدیر برنامه‌های او آغاز شده و گفته می‌شود که توافق اولیه هم در این زمینه انجام شده است.

ژاوی علاقه زیادی به این بازیکن دارد و پیش از این بارها در گفتگو با مدیران این باشگاه تاکید کرده بود که قرارداد او برای فصل آینده باید تمدید شود و این ستاره بارسا به حضورش در ترکیب این تیم ادامه دهد تا بتوانند از تجربه او در زمین و در رختکن استفاده کنند.

حالا روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیر برنامه روبرتو از مدیران باشگاه بارسلونا خواسته است که قرارداد او را دو ساله تمدید کنند، این در حالی است که پیشنهاد ارائه شده از سوی مدیران بارسا به این بازیکن یک ساله است.

تلاش مدیر برنامه کاپیتان بارسا برای متقاعد کردن مدیران این باشگاه همچنان ادامه دارد اما بعید به نظر می‌رسد که آنها این درخواست را با توجه به سن این بازیکن بپذیرند و احتمالا قرارداد او تا تابستان سال آینده تمدید خواهد شد تو در آن زمان بار دیگر درباره آینده او تصمیم گیری شود.

دیگر خبرها

  • جدیدترین واکنش پرتغالی‌ها به انتقال طارمی به اینتر
  • آئوسیلیو: خرید طارمی و زیلینسکی فرصتی طلایی برای اینتر بود
  • پاسخ مدیر اینتر به هجمه‌ها بابت جذب رایگان طارمی
  • کونسیسائو همسایه طارمی می‌شود
  • بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا در تابستان 2024
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا (لالیگا اسپانیا - 2008/5/7) / فیلم
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟