Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیکر با اشاره به اینکه امریکا خود را سوپرقدرت دنیا می‌داند، گفت: رأی نیاوردن پیش نویس قطعنامه امریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران افتضاح وحشتناکی برای این کشور بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «ریچارد بیکر» شب گذشته (شنبه 25 مرداد) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: رأی نیاوردن پیش نویس قطعنامه امریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران افتضاح وحشتناکی برای این کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس سیاسی امریکایی افزود: امریکا خود را سوپرقدرت دنیا می‌داند و مدعی تأسیس سازمان ملل است، اما در این پیش نویس فقط جمهوری دومینیکن کنار امریکا ایستاد که یک افتضاح بزرگ برای آن بود.

 

بیکر گفت: امریکایی‌ها سلاطین نقض قوانین بین المللی هستند که برجام یکی از آنهاست و این مسئله جایگاه امریکا را از هم پاشیده است.

 

وی افزود: امریکا در قدرت نرم و سخت دچار مشکل و زوال شده است، اما در پی کوچه پس کوچه‌ها و نقشه‌های جدید است البته بین مقامات امریکایی در این باره اختلاف‌های بسیاری وجود دارد و امریکا که در داخل مشکل دارد خود را درگیر مشکل بزرگتری به نام ایران کرده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای امنیت ایران و آمریکا شورای امنیت سازمان ملل پیش نویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر لحظه قفل کردن جنگنده ایرانی روی F18

تعداد بازدید : 127 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 458 تصاویری منتشر شده که ظاهراً جنگنده F-4 ایرانی خود را پشت F-18 امریکایی قرار می‌دهد و لحظاتی بر روی آن Lock یا به قولی قفل کرده بود. جنگنده امریکایی برای خروج از این وضعیت، مانوری می‌دهد تا از قفل کردن فانتوم خلاص شود اما فانتوم نیز با مانور متقابل باز هم پشت آن قرار گرفته و بر روی آن دوباره لاک می‌کند و در ساعت 12 فانتوم قرار می‌گیرد. ادعا شده این ویدیو به دلایل امنیتی و اینکه ارتش باید مخفیانه عملیات خود را در سوریه و عراق انجام می‌داده به تازگی منتشر شده است. این لحظات را می‌بینیذد.

دیگر خبرها

  • طرح پیش نویس ۵ قطعنامه در زمینه‌ همکاری صلیب سرخ و هلال احمر
  • پیشنهاد اسرائیل به آمریکا برای قطع بودجه سازمان ملل
  • آغاز بررسی جزئیات پیش‌نویس سند ملی توسعه علوم و فناوری‌های کوانتومی
  • آغاز بررسی جزییات پیش‌نویس سند ملی توسعه فناوری‌های کوانتومی
  • یک تیر و دو نشان اشتباه؛ پیش بینی افتضاح آرسن ونگر از بازی دورتموند و پاری سن ژرمن
  • تصاویر لحظه قفل کردن جنگنده ایرانی روی F18
  • میوه‌های «وعده صادق» در موازنه جدید منطقه
  • اتفاقات دانشگاه‌های امریکا نتیجه فعالیت‌های گسترده ایران و نهاد «جامعة‌المصطفی» است | اذغان به تأثیرپذیری دانشگاهیان امریکا از ایران
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!