Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال لیون فرانسه موفق شد منچسترسیتی را شکست دهد و راهی دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا شود. تاریخ انتشار: 08:54 - 26 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۷۱۲۲

خبرگزاری میزان - در آخرین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (شنبه) تیم‌های لیون و منچسترسیتی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری سه بر یک لیون به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ثبت این نتیجه لیون به دور بعدی مسابقات صعود و تیم تحت هدایت گواردیولا هم با جام خداحافظی کرد.

لیون در دور بعدی مسابقات باید مقابل بایرن مونیخ به میدان برود. لیون که موفق شده غول‌های بزرگی از جمله یوونتوس و منچسترسیتی را حذف کند در شرایطی به مصاف بایرن مونیخ می‌رود که این تیم آلمانی موفق شد با ۸ گل از سد بارسلونا بگذرد و پا به این مرحله بگذارد.

بیشتر بخوانید: سود ۵ میلیون یورویی لیورپول در صورت قهرمانی بایرن مونیخ در اروپا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بایرن مونیخ منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ بارسلونا لیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید

 تیم مایورکا پالما اسپانیا با پیروزی باورنکردنی برابر بارسلونا اسپانیا، برای دومین بار متوالی لیگ قهرمانان اروپا را چنگ زد و از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.

به گزارش ورزش سه، در شبی که مدافع عنوان قهرمانی از فوق ستاره ایرانی‌اش مسلم اولاد قباد بهره می‌برد و حسین طیبی دیگر ملی پوش ایرانی را در اختیار نداشت، در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا رفت و در پایان با نتیجه‌ای باورنکردنی از سد حریف قدرتمند خود گذشت و پس اینترموویستار اسپانیا، به دومین تیمی لقب گرفت که از عنوان قهرمانی خود در اروپا دفاع کرده است.

شاگردان وادیلو که اختلاف‌ را در دقایق پایانی چشمگیر کردند و با نتیجه پنج بر یک پیروز شده بودند، ابتدا با گل آدولفو از آبی اناری‌ها عقب افتادند، اما ثانیه‌های بعد توسط روملو به گل تساوی بخش دست یافتند و در ادامه برتری‌شان را بر صدرنشین لیگا اسپانیا دیکته کردند.

برتری بزرگ پالما برابر بارسلونا در حالی بدست آمد که آن‌ها در کوپادِاسپانیا و لالیگا (لیگا ناسیونال) از رقیب دیرینه شکست خورده بودند، اما در فینال چمپیونزلیگ نشان دادند که متخصص اروپا شده‌اند و بلوگرانا را در هم کوبیدند تا فوق ستاره‌های فوتسال دنیا در تیم بارسلونا شکست سنگینی را متحمل شوند.

مسلم اولاد قباد، مرد سال فوتسال آسیا که در مراحل قبلی تاثیر بسزایی در صعود پالما به فینال اروپا را داشت، در این نبرد به میدان رفت و در نیمه دوم کارت زرد گرفت. اولادقباد با این قهرمانی، برای دومین بار متوالی موفقیت بزرگی را به کلکسیون افتخاراتش اضافه کرد و پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، به توفیق بزرگ دیگری دست یافت تا روزهای رویایی را تجربه کند.

حسین طیبی که فصل گذشته از ستاره‌های لیگ قهرمانان به شمار رفت و در صف بهترین‌های مسابقات جای گرفت، در این فینال به علت مصدومیت قادر به همراهی پالما نبود.

در این دوئل جذاب، لوزانو کاپیتان بارسلونا در دقایق پایانی با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد.

پالمایی‌ها در ۱۵ دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا شکست ناپذیر بوده‌اند تا رکورد بزرگی را از خود برجای بگذارند.

ولاسکو رهبر بارسلونا، اولین سرمربی‌ای است که در 80 بازی فوتسال باشگاهی یوفا حضور داشته. او در حال حاضر رکورد سه عنوان قهرمانی را در اختیار دارد که با اینتر در سال‌های 2017 و 2018 و بارسا در سال 2022 قهرمان شده است. اما در فینال امشب، شکست تلخی را در دوران مربیگری‌اش تجربه کرد.

وادیلو با دومین قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا، بهترین مربی حال حاضر دنیای فوتسال لقب گرفت. اگرچه او و تیمش همچنان از قهرمانی در لالیگا دور مانده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • توماس مولر پس از رکوردشکنی در لیگ قهرمانان اروپا: معمولا آدم ها در این سن روی ویلچر می نشینند / زیرنویس فارسی
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/5/3) / فیلم
  • یک گزینه جالب و غیر منتظره؛ روگر اشمیت هدف اصلی و بعدی بایرن مونیخ