Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی با پیش بینی رگبار باران و رعدوبرق تا پایان هفته در برخی استان ها از کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور طی امروز تا سه شنبه خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در استان های ساحلی دریای خزر، برخی مناطق استان های اردبیل، خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی و شمال  آذربایجان غربی بارش باران پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب فارس افزایش ابر، رگبار باران، وزش باد و گاهی رعدوبرق پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز تا سه شنبه دمای هوا در نوار شمالی کشور به ویژه استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل به طور محسوسی کاهش می یابد و دریای خزر نیر تا فردا مواج پیش بینی شده است.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز در استان های ساحلی دریای خزر و چهارشنبه در شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش های پراکنده پیش بینی می شود. پنجشنبه در سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش بینی می شود و پدیده غالب تا 5 روز آینده در شرق کشور به ویژه زابل وزش باد و گردوخاک است.

همچنین 5 روز آینده شرقی دریای همان و امروز و فردا نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج پیش بینی شده است.

هشدار وقوع سیلاب و خسارت به شالیزارها/کاهش 10درجه ای دما در گیلان

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81,1435/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ بزرگ‌ترین افت تاریخ بورس رقم خورد ۲ اختلاف جدی حقوق کارمندان دولت و دریافتی ماهانه حقوق بگیران بخش خصوصی از کجا ناشی شد؟ ۳ واکنش برخی کارکنان صنعت نفت به گزارش تسنیم: حقوق شمار زیادی از کارکنان رسمی تناسبی با کار در شرایط سخت ندارد ۴ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۵|آخرین قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد ۵ گزارش تسنیم| پیگیری عجیب کارکنان رسمی غیرعملیاتی وزارت نفت برای افزایش چندمیلیون‌تومانی حقوق ۶ جزییات طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار/الزام دولت به خرید باقیمانده سهمیه سوخت مردم ۷ حذف متقاضیان طرح ملی مسکن در صورت عدم‌واریزی/ تأخیر ۱۲۰۰۰ متقاضی در واریز آورده اولیه ۸ بازار طلا به استقبال محرم رفت/ کاهش قیمت طلا و سکه/ حباب سکه کم شد مهمترین اخبار اقتصادی واکنش برخی کارکنان صنعت نفت به گزارش تسنیم: حقوق شمار زیادی از کارکنان رسمی تناسبی با کار در شرایط سخت ندارد واکنش خاندوزی به نوسانات بورس: شورای ثبات مالی تشکیل شود رئیس کمیسیون برنامه و بودجه: فروش اوراق سلف نفتی مجوز ندارد/ دولت مجوز فروش را اعلام کند عضو هیات رئیسه مجلس: دولت باید جواب منطقی برای اتفاقات بورس داشته باشد مهمترین اخبار تسنیم مکانیزم ماشه یا مکانیزم مذاکره؟/ آیا شکست آمریکا در شورای امنیت مرهون اروپایی‌ها بود؟ حمله مجدد جنگنده‌های صهیونیستی به غزه/ وضعیت متشنج اوضاع در مرز غزه با فلسطین اشغالی هشدار عضو حماس درباره پیامدهای سازش امارات؛ احتمال منفجر شدن منطقه در برابر رژیم صهیونیستی واکنش برخی کارکنان صنعت نفت به گزارش تسنیم: حقوق شمار زیادی از کارکنان رسمی تناسبی با کار در شرایط سخت ندارد گزارش| انزوا و مرگِ خفت‌بار؛ سرنوشت سازشکاران جهان عرب با اسرائیل چه شد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی کارکنان رسمی گزارش تسنیم روز آینده دریای خزر پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در ایلام آغاز شد

ایسنا/ایلام بارش شدید باران و رعد و برق در ایلام از پیش از ظهر امروز مطابق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان آغاز شد.

بارش شدید باران در استان ایلام در حالی آغاز شده که اداره کل هواشناسی استان نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار زرد صادر کرده است.

از طرفی شرکت منطقه‌ای آب استان نیز هشدار داده است که در مسیر رودخانه‌ها و پل‌ها و سدها اتراق نشود و مردم مراقب طغیان رودخانه‌ها باشند.

طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی بیارندگی در استان ایلام تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان ایلام نیز ضمن هشدا به رانندگان استان گفت: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی، از ظهر روز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آبگرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش بینی شده  که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • هواشناسی ایران / رگبار شدید باران در ۲۴ استان
  • پیش‌بینی رگبار تگرگ در لرستان
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • هشدار نارنجی هواشناسی لرستان: در حاشیۀ رودخانه‌ها توقف نکنید
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است
  • افزایش ابر و کاهش نسبی دما از چهارشنبه در گیلان