Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@13:44:56 GMT

من هم به عملکرد هیات رئیسه شورا نقد دارم

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۸۸۳۹

من هم به عملکرد هیات رئیسه شورا نقد دارم

به گزارش خبرنگار مهر، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران و در حاشیه صحن علنی با اشاره به اینکه جلسه هم اندیشی برای تعیین هیأت رئیسه سال چهارم شورا تشکیل شده است، گفت: اعضا نظراتشان را در این زمینه ارائه دادند و قرار شد این جلسه روز سه شنبه ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نبود شهردار در جلسه هم اندیشی امروز شورای شهر را به دلیل این موضوع خاص شورای شهر عنوان کرد و گفت: اگر اعضا تقاضا کردند، من کاندید خواهم شد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که اگر سال پیش رو هم به عنوان رئیس شورا انتخاب شود، چه برنامه‌ای خواهید داشت، گفت: هر وقت تقاضا شد و اعضا صلاح دیدند که هیأت رئیسه فعلی کارکرد مثبتی داشته است. بعد به این مساله بپردازم.

رئیس شورای شهر افزود: من هم به عملکرد هیأت رئیسه شورای شهر نقد دارم.

کد خبر 4999487 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش روز خبرنگار انفجار بیروت شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی وضعیت هوای تهران سرهنگ نادر رحمانی قوه قضاییه سال تحصیلی جدید وضعیت راهها مسابقات قرآنی محرم 99 شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سگ گردانی در پارک‌ها و بوستان‌های کرج باید ممنوع شود

ایسنا/البرز رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: سگ گردانی در خیابان و پارک‌ها باعث بروز نگرانی برای شهروندان و برخی حوادث ناگوار شده است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام علیرضا سعیدی اظهار کرد: متاسفانه ورود برخی افراد با سگ به پارک به خصوص سگ‌های فانتزی و بزرگ باعث آزار شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه وجود این سگ‌ها در فضاهای عمومی حتی برای بزرگسالان هم رعب آور است، گفت: رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی-اجتماعی شورای شهر کرج به سگ گردانی به عنوان یک ضد ارزش اشاره کرد و  یادآور شد: برخی پارک‌ها محلی برای خرید و فروش سگ شده است و صاحبان آنها هیچ چیز را رعایت نمی‌کنند و به حقوق دیگر شهروندانی که برای گذراندن اوقات فراغت به این فضاها آمده‌اند احترام نمی‌گذارند.

عضو شورای شهر کرج اظهار کرد: سگ گردانی در پارک‌ها و بوستان‌های کرج باید ممنوع شود تا شاهد بروز برخی حوادث ناگوار و نارضایتی شهروندان نباشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج در ادامه در پاسخ به اینکه وضعیت بودجه فرهنگی در دوره ششم شورا چطور بوده است، توضیح داد: در این دوره از شورا شاهد افزایش معنادار بودجه این حوزه در مقایسه با سایر دوره‌ها بودیم.

حجت الاسلام سعیدی اظهار کرد: در این دوره از شورا تعامل معناداری بین مدیریت شهری کرج با مراکز فرهنگی- هنری شهر برقرار شده که این روند ادامه دار خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کریمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی شد
  • سگ گردانی در پارک‌ها و بوستان‌های کرج باید ممنوع شود
  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • شهادت رئیس هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین درباره قالیباف
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد