Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در سال جهش تولید ۴۰۰ آیتم و مستندکوتاه و بلند از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. تاریخ انتشار: 09:35 - 26 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۷۱۴۱

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه یک، مسئول دبیرخانه ستاد رسانه‌ای جهش تولید رسانه ملی با اعلام این خبر گفت: تا پایان مرداد، ۵۰ آیتم کوتاه در چهار برنامه به نام های"ازکجا شروع کنیم" (برای معرفی کسب و کار)، "قهرمان تولید" (برای معرفی کار آفرینان)، "شفافیت برای ایران" و "اقتصاد، مشکلات و راه حل ها" (باموضوع مالیات بر عایدی و خانه‌های خالی) از شبکه یک پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"علی مروی" اظهار داشت: امسال فعالیت ستاد جهش تولید در شبکه یک در سه حوزه متمرکز شده است که علاوه بر آیتم‌های کوتاه ۳ دقیقه ای، برنامه‌هایی تولید شده است که به سمت و سوی جهش تولید هدایت می‌شود از جمله آن می‌توان به "جشنواره کارآفرینی" اشاره کرد که این برنامه هر روز به مدت ۳۵ دقیقه و با حضور کارآفرینان روی آنتن شبکه یک می‌رود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

برنامه "پایش" هم روز‌های یک شنبه و سه شنبه مطابق با اهداف ستاد رسانه‌ای جهش تولید صدا و سیما از این شبکه پخش می‌شود. علی مروی تصریح کرد: بخش سوم فعالیت ما در شبکه یک سیما، تولید مستند‌های نیمه بلند و مستند‌های بلند است که از ابتدای امسال تاکنون ۶ مستند بلند ۳۰ دقیقه‌ای روی آنتن رفته است که می‌توان به مستندهای"سهمی برای فردا"، "سقف آرزوها" و "جهش تولید" اشاره کرد. در بخش مستند نیمه بلند با موضوع مالیات هم ۲ مستند ۱۰ دقیقه‌ای تاکنون پخش شده است که مستند "تراز" از جمله آن‌ها است.

مسئول دبیرخانه ستاد رسانه‌ای جهش تولید رسانه ملی تاکید کرد: درسالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید نامگذاری شده است، در شبکه یک سیما ۲۰۰ برنامه مستند نیمه بلند، ۲۰۰ آیتم کوتاه و ۱۵ مستند بلند روی آنتن خواهد رفت. جشنواره کارآفرینی هم تا پایان سال ۹۹ ادامه خواهد داشت.

به گفته علی مروی به این مجموعه باید برنامه‌های تامینی شبکه یک را هم اضافه کرد که به همین منظور برنامه "تلاش ایرانی" هر روز پخش می‌شود. گروه سیاسی شبکه یک هم در مسیر جهش تولید میان برنامه‌ای ۵ دقیقه‌ای با عنوان "گیر کار کجاست" را تولید و پخش کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون رسانه ملی شبکه یک جهش تولید دقیقه ای روی آنتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین

محمدحسین عطایی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: امیدواریم با پیشبرد این برنامه‌ها شاهد افزایش تولید در بخش‌های مختلف کشاورزی باشیم که البته بخش قابل توجهی از آن با مشارکت بخش خصوصی محصص خواهد شد.

وی اضافه کرد: گفتمان مشارکت مردم جز سیاست‌های و اولویت‌های اصلی و مهم بخش کشاورزی استان قزوین است که امیدواریم با ورود سرمایه گذار به این بخش شاهد افزایش تولیدات کشاورزی باشیم.

این مسئول ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکیدات و توجه خوبی به دشت قزوین داشته اند تا اینکه در اردیبهشت ۱۴۰۱ و تاکید مجدد بر اهمیت دشت قزوین و پیگیری این دستور توسط رییس جمهور، وزیر جهادکشاورزی و استاندار، ستاد احیا و پایدار سازی دشت قزوین تشکیل شد.

عطایی شبکه آبیاری دشت قزوین را یک فرصت بسیار مهم در استان برشمرد و بیان کرد: شبکه آبیاری دشت قزوین به وسعت ۶۰ هزار هکتار بزرگترین شبکه کشور است که متاسفانه در چند سال اخیر برای تامین این میزان اراضی با مشکل مواجه شده ایم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه ۲۷۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی آبی و ۱۳۰ هزار هکتار اراضی دیم در استان زیر کشت قرار دارد، یادآور شد: اقدامات جهش تولید در کشاورزی استان قزوین از دهه ۴۰ آغاز شده و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز گسترش پیدا کرده است.

استان قزوین در تولید ۱۶ محصول کشاورزی رتبه یک تا ۶ کشور را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • رستگاری به افق فلسطین
  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک