Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@10:12:59 GMT

تیم منتخب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۹۰۷۴

تیم منتخب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال

‍‍‍‍‍‍

تیم منتخب هفته بیست‌و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پس از برگزاری دیدارهای شنبه شب با گزینش مربیان مشخص شد. - اخبار ورزشی -

گروه ورزشی خبرگزاری تسنیم در لیگ نوزدهم همانند چهار دوره گذشته لیگ برتر فوتبال در پایان هر هفته از مسابقات، با نظرخواهی از مربیان و آنالیزورهای تیم‌ها، 11 بازیکن برتر را انتخاب و معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روش کار به این صورت است که سرمربیان، مربیان یا آنالیزور‌های 16 تیم لیگ برتری، نفرات برتر تیم‌شان را معرفی می‌کنند. خبرگزاری تسنیم دخالتی در انتخاب برترین‌های هفته ندارد و صرفاً از سرمربیان یا آنالیزورها نظرخواهی کرده و بدون اینکه نامی از آنها ببرد، نظرات‌شان را منعکس می‌کند.

تیم منتخب هفته بیست‌وهشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

دروازه‌‌بان: پیام نیازمند (سپاهان)

مدافعان: علیرضا ابراهیمی و سیداحمد موسوی (گل‌گهر)، وحید محمدزاده (ذوب‌آهن)

هافبک‌ها: علی کریمی (استقلال)، جعفر سلمانی و میلاد جهانی (صنعت نفت)، سروش رفیعی (سپاهان) و احمد نوراللهی (پرسپولیس)

مهاجمان: محمدرضا آزادی (تراکتور) و فراز امامعلی (پیکان)

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

تراکتور تبریز 2 - ماشین‌سازی تبریز یک
نساجی مازندران صفر - ذوب‌آهن اصفهان صفر
استقلال یک - پیکان یک
گل‌گهر سیرجان 3 - پرسپولیس 3
سایپا صفر - نفت مسجدسلیمان صفر
صنعت نفت آبادان 3 - شاهین شهرداری بوشهر یک
سپاهان اصفهان 2 - شهر خودروی مشهد صفر
پارس جنوبی جم صفر - فولاد خوزستان صفر

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌ونهم؛ استقلال و تراکتور به آسیا نزدیک شدند، شاگردان فعلی و سابق افاضلی به سقوط

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال لیگ برتر فوتبال بیشتر بخوانید... تیم منتخب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بدون سرخابی‌ها قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تیم منتخب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بدون سرخابی‌ها واژه های کاربردی مرتبط فوتبال لیگ برتر فوتبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌ونهم؛ استقلال و تراکتور به آسیا نزدیک شدند، شاگردان فعلی و سابق افاضلی به سقوط ۲ لیگ قهرمانان اروپا| لیون با غلبه بر منچسترسیتی حریف بایرن مونیخ شد/ غول‌کش فرانسوی همچنان می‌تازد ۳ لیگ دسته اول فوتبال| پایان ماراتن ۳۶۵ روزه با جدال‌های سرنوشت‌ساز/ ۳ تیم به دنبال صعود، ۳ تیم در اندیشه فرار از سقوط ۴ بوناچیچ: اگر کرونا مرا نکشد داوران این کار را می‌کنند/ زمین ورزشگاه نساجی غیراستاندارد و کوچک است! ۵ عبداللهی: فوتبال ایران پاک نیست/ اگر با تراکتور مساوی می‌کردیم، اَنگ تبانی می‌زدند ۶ جعفری: داور دیدار گل‌گهر - پرسپولیس تصمیمات سخت را به درستی گرفت/ پنالتی و گل‌های بازی درست بود ۷ آناستازی: اگر پیشنهاد سرمربیگری ایران به من شود به آن فکر می‌کنم ۸ پورموسوی: چاره‌ای جز دفاع و قناعت به کسب یک امتیاز نداشتیم/ امیدوارم هفته آینده برای پارس جنوبی و مردم جم خوب باشد مهمترین اخبار ورزشی تیم منتخب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال بنا: دوست داشتم سوریان مانند مامیاشویلی اول وارد کار فنی می‌شد/ کارهای ما در شورای آسیا به کلاف پیچیده‌ای تبدیل شده است صعود سردار آزمون به رده سوم برترین گلزنان خارجی و حضور در جمع ۳۰ گلزن شاخص لیگ برتر روسیه + عکس اعلام زمان و مکان قرعه‌کشی مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا مهمترین اخبار تسنیم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه: فروش اوراق سلف نفتی مجوز ندارد/ دولت مجوز فروش را اعلام کند احتمال سقوط قیمت‌های سهام / ۵ میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند / پیش‌فروش نفت به صلاح نیست ترامپ: نتیجه رأی‌گیری را می‌دانستیم / هفته آینده برای بازگشت تحریم‌های ایران تلاش می‌کنیم جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی سازوکار پیش‌فروش نفت سفرنامه تسنیم به قلب محرومیت کردستان ـ ۱| ‌روزگار ناخوش ساکنان روستای «سپیران»/ اینجا مردم آب آشامیدنی ندارند+ فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتبال فوتبال لیگ برتر فوتبال تیم منتخب هفته بیست لیگ برتر فوتبال هفته بیست ونهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقدند بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر تا حد زیادی تکلیف قهرمان لیگ را مشخص خواهد کرد.

در ورزشگاه مملو از جمعیت آزادی تهران، پرسپولیس در شرایطی میزبان سپاهان است که سرخ‌ها با کلین شیت‌های متوالی‌شان در لیگ برتر عنوان برترین خط دفاعی لیگ با ۱۳ گل خورده را تا هفته بیست و چهارم به دست آورده‌اند.

از طرفی سپاهانی‌ها که ۴۴ گل زده‌اند و با اختلاف زیاد برترین خط حمله لیگ هستند باید در ورزشگاه آزادی برای باز کردن دروازه پرسپولیس تلاش کنند.

پرسپولیس که در پی رسیدن به صدر جدول است نمی‌خواهد مقابل برترین خط حمله لیگ قافیه را ببازد و باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند به روند کلین شیت‌های‌شان در لیگ ادامه بدهند یا خیر.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برای خوزستان تاریخی شد
  • تمرین تراکتور تعطیل شد
  • چلسی - تاتنهام؛ ترکیب رسمی
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی