Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شعبانی بهار در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه فدراسیون تیروکمان ایران در انتخابات سال آینده فدراسیون جهانی که همزمان با مسابقات قهرمانی جهانی برگزار می شود، نماینده ای نخواهد داشت چون اصلا برنامه ای برای آن ندارد، در مورد چرایی موضوع توضیح داد.

شعبانی گفت: از سال ۲۰۱۲ تا به امروز نام تیروکمان ایران به خاطر انتخاباتش و حواشی زیادی که داشت همواره به عنوان یک فدراسیون مسئله دار در فدراسیون جهانی مطرح بوده است و از این حیث یک فدراسیون پُرحاشیه برای مدیران جهانی این رشته به حساب می آییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون تیروکمان در توضیح تکمیلی این موضوع تاکید کرد: فدراسیون فعلی تیروکمان ایران هیچ مشکلی با فدراسیون جهانی ندارد اما قابل انکار نیست که ما میراث‌دار اختلاف داخلی هستیم که به خاطر آن شکایت های زیادی هم به فدراسیون جهانی برده شد. این اتفاقات مربوط به گذشته است اما آن زمان تاثیر منفی به جا گذاشت که همچنان تبعاتش را شاهد هستیم.

شعبانی بهار ادامه داد: طبیعی است که فدراسیون جهانی برای تکمیل ترکیب هیات رئیسه خود و دیگر کمیته ها  و کمیسیون های وابسته‌اش از نمایندگان کشورهایی حمایت می کند که پیشینه ای بی حاشیه داشته و فدراسیونی آرام دارند نه کشوری مانند ایران؛ فدراسیون جهانی از سال ۲۰۱۲ همیشه مسئله ای به نام ایران داشته است. قاعدتا مسئولان این فدراسیون برای داشتن نماینده ای از چنین کشور پرحاشیه ای در میان اعضای هیات رئیسه خود رغبتی نخواهد داشت.

وی با تاکید دوباره بر اینکه فدراسیون تیروکمان ایران برای حضور در انتخابات سال آینده فدراسیون جهانی هیچ برنامه ای ندارد، یادآور شد: البته کار اصولی هم این است که ایران کسب کرسی های مهم و تاثیرگذار بین المللی در حد عضویت در هیات رئیسه را از سطح آسیا شروع کند. وقتی در سطح قاره چنین جایگاهی نداریم، خیلی منطقی نیست که برای کرسی جهانی برنامه داشته باشیم.

شعبانی بهار خاطرنشان کرد: برنامه فدراسیون تیروکمان برای کسب کرسی حد عضویت در هیات رئیسه از قاره آسیا آغاز می شود تا از این طریق بتوانیم به کرسی جهانی هم نزدیک شویم. 

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تیروکمان قهرمانی جهان (داخل سالن) و بعد از المپیک توکیو و در فاصله زمانی ۱۹ تا ۲۶ سپتامبر (۲۸ شهریورماه تا ۴ مهرماه ۱۴۰۰) در یانکتون آمریکا برگزار می شود. کنگره انتخاباتی فدراسیون جهانی هم همزمان با این رقابت ها برگزار خواهد شد.

کد خبر 4998728 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیر و کمان غلامرضا شعبانی بهار مجمع انتخابات کاندیداها مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا جام حذفی فوتسال تیم ملی فوتسال ایران باشگاه پرسپولیس امیر قلعه نویی تیم ملی فوتبال ایران ورزش همگانی مهدی طارمی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فدراسیون تیروکمان فدراسیون جهانی تیروکمان ایران هیات رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی

بعد از دیدار پرحاشیه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان، نمایندگان این دوباشگاه به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی فدراسیون نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان را جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز گذشته به این کمیته فراخوانده شدند.

در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس توهین‌هایی از سوی هواداران سپاهان به بانوان و تماشاگران پرسپولیس صورت گرفت تا جایی که مسوولان برگزاری جایگاه بانوان طرفدار تیم میزبان را تغییر دادند.

بعد از شکایت باشگاه پرسپولیس، مسوولان سپاهان نیز اقدام به شکایت کرده و دلیل این جابجایی را رفتار ناخوشایند هواداران پرسپولیس عنوان کردند.

دیگر خبرها

  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی