Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال بارسلونا بارسلونا شانس امضای قرارداد با آلفونسو دیویس را داشته، اما بارتومئو با ارائه یک دلیل عجیب این بازیکن را برای بارسلونا جذب نکرده است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در دیدار بایرن مونیخ مقابل بارسلونا که با نتیجه عجیب ۸-۲ به پایان رسید، آلفونسو دیویس یکی از ستاره‌های بایرن بود که بار‌ها با حرکات خود مدافعین بارسلونا را به زحمت انداخت و به هم‌تیمی‌هایش پاس گل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیویس قبل از پیوستن به بایرن مونیخ در تیم ونکوور وایت کپس بازی می‌کرد و با مبلغ ۱۰ میلیون یورو به تیم مونیخی پیوست تا یکی از اصلی‌ترین عاملین حذف بارسا شود، اما نکته مهم اینجاست خود بارسلونا شانس امضای قرارداد با این بازیکن را داشته، اما آن را از دست داده است.

طبق اعلام مارکا، لوئیز عمر تاپیا، از خبرنگاران مشهور در حساب شخصی خود توئیتر نوشته: هریستو استویچکوف درباره آلفونسو دیویس ماه‌ها قبل از پیوستن این بازیکن به بایرن مونیخ با بارتومئو صحبت کرده، اما بارتومئو جواب داده «او کانادایی است. ممنون!». به این ترتیب بارسلونا شانس حضور این بازیکن در نیوکمپ را از دست داده تا دیویس در مرحله یک چهارم نهایی اینگونه مقابل بارسلونا بدرخشد و تنها حسرت برای کاتالان‌ها باقی بماند.

دیویس پس از پایان دوران قرنطینه در بایرن عالی کرد کرده و یکی از ستاره‌های قرمزپوشان مونیخی بوده. او به تازگی قراردادش را با بایرن تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال بایرن مونیخ تیم فوتبال بارسلونا بارتومئو بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا

آفتاب‌‌نیوز :

 نشریه لو پاریزین مدعی شد که لامین یامال اولویت پاری سن ژرمن در تابستان است. 

ستاره ۱۶ ساله بارسلونا که تمام رکورد‌ها را جابه‌جا کرده و به نوعی استعداد برتر فوتبال به شمار می‌رود زیر نظر سران قطری پاریس قرار گرفته و این تیم در تلاش است تا او را جانشین امباپه در خط حمله کند.

پاری سن ژرمن در این سال‌ها بازیکنان زیادی از پاریس گرفته که مهمترین آن‌ها خرید ۲۲۲ میلیون یورویی نیمار بود که به نوعی می‌توان این انتقال را آغاز سقوط بارسلونا دانست.

فصل گذشته نیز عثمان دمبله که تازه برای بارسلونا به یک ستاره بدل شده بود، این تیم را به مقصد پاریس ترک کرد و در بازی مقابل بارسلونا زهرش را ریخت و عامل حذف تیم ژاوی شد.

البته خرید یامال به این راحتی‌ها هم نیست، زیرا این بازیکن تا ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد. ارزش این بازیکن طبق گزارش ترانسفرمارکت ۷۵ میلیون یورو تخمین زده شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا