Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:06:14 GMT

امتحانات ترم تابستان احتمالا مجازی است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۰۸۴۲

امتحانات ترم تابستان احتمالا مجازی است

احمد حیدری در گفتگویی مجازی در اینستاگرام درباره مدل برگزاری امتحانات ترم تابستان این دانشگاه توضیح داد و اظهار کرد: امتحانات ترم تابستان شهریور ماه برگزار می شود و با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم، امتحانات احتمالا مجازی خواهد بود.

سخنگوی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه در روزهای آینده در این خصوص از ستاد ملی مبارزه با کرونای کشوری استعلام خواهیم کرد، افزود: دانشگاه آزاد و هیچ دانشگاه دیگری در برگزاری کلاس و یا آزمون حضوری و یا غیرحضوری نقشی ندارد و ستاد ملی کرونا در این رابطه تصمیم گیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری ادامه داد: ۳ روز قبل از برگزاری امتحانات، واحدهای استانی دانشگاه آزاد از ستاد ملی کرونا در استان خود استعلام خواهند گرفت و قطعا براساس تصمیم این ستاد در واحدها عمل خواهد شد. 

وی در پاسخ به این سول که آیا نمی شود تصمیم واحدی در خصوص برگزاری امتحانات گرفت؟ گفت: در این تصمیمات یک طرف سازمان مرکزی دانشگاه آزاد قرار دارد و در طرف دیگر ستاد ملی کرونا. در وضعیت فعلی شیوع کرونا، امکان دارد شهری امروز سفید باشد و فردا قرمز. بنابرین تصمیم گیری روزانه متغیر است.

کد خبر 4999681 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حیدری ستاد ملی مقابله با کرونا دانشگاه آزاد ترم تابستان ویروس کرونا آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش کنکور 99 مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی پروتکل های بهداشتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تعویق کنکور آموزش مجازی آزمون گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد

سرجی روبرتو در این تابستان بازیکن آزاد است.

طرفداری | سرجی روبرتو، کاپیتان اسپانیایی بارسلونا ممکن است راهی تیم دیگری در کاتالونیا شود.

به گزارش موندو دپورتیوو، قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا در انتهای فصل به پایان می رسد و با وجود اعلام تمایل باشگاه به تمدید قرارداد او، هنوز این اتفاق رخ نداده است. در صورتی که قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا تمدید نشود، او در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود. همین مسئله این بازیکن 32 ساله را به گزینه ای جذاب برای چندین تیم تبدیل کرده که در بین آن ها نام ژیرونا، شگفتی ساز فصل جاری لالیگا نیز به چشم می خورد. ژیرونا با سرجی روبرتو صحبت و به او اعلام کرده که از جذب او به صورت آزاد استقبال می کند. حال همه چیز به تصمیم سرجی روبرتو بستگی دارد که پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله با بارسلونا را بپذیرد یا با قراردادی بیش از یک سال، راهی ژیرونا شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها