Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:36:47 GMT

بازگشایی سالن سنگ‌نوردی همدان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۰۹۵۳

بازگشایی سالن سنگ‌نوردی همدان

ایسنا/همدان رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان از بازگشایی سالن سنگ‌نوردی استان خبرداد.

علیرضا گوهری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با نحوه فعالیت هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان با توجه به دستورالعمل جدید فدراسیون کوهنوردی و ابلاغ شیوه نامه های بهداشتی، مطرح کرد: فعالیت ما در استان همدان دقیقاً طبق دستورالعمل ها و آیین نامه های فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی است و تاکنون سالن سنگ‌نوردی تعطیل بود اما امروز به علت اینکه آن سالن کاملاً اختصاصی است و تمرینات دیگری در آنجا انجام نمی شود، مجوز بازگشایی اش به ما داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۰ باشگاه رسمی کوهنوردی در استان داریم، توضیح داد: تمام آیین نامه ها و پروتکل های بهداشتی را به آنها ابلاغ کردیم و آنها نیز این پروتکل ها را رعایت می کنند.

به گفته رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان، بسیاری از صعودهای کوهنوردی در استان به علت شیوع کروناویروس لغو شده است.

گوهری در رابطه با دوره های آموزشی هیئت کوهنوردی بیان کرد: تمام دوره های آموزشی که در محیط بسته بود را لغو کردیم و برای محیط باز نیز با شرایط خاص مجوز برگزاری می دهیم.

وی در پایان تأکید کرد: ورزشکاران باید هنگام انجام تمرینات خود فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، ما نیز نظارت صددرصدی روی رعایت پروتکل ها بهداشتی داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی سنگ نوردي كوهنوردي کروناویروس طرح فاصله گذاری اجتماعی کوهنوردی و صعودهای ورزشی هیئت کوهنوردی استان همدان پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد

در این مراسم، باستانی کاران و ورزشکاران زورخانه‌ای در حسینیه دفتر امام جمعه اسدآباد به اجرای برنامه پرداختند.

در ایران ۱۷ شوال، روز شکست عمر بن عبدود از امام علی (ع) در جنگ خندق، روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نام دارد.

ورزشی که پیشینه‌ای کهن در فرهنگ ایرانی دارد و نمایانگر پیوند جوانمردی و قدرت روحی و جسمی است.

جعفر نوری، رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی اسدآباد با اشاره به فعالیت ۱۰۰ ورزشکار در این رشته ورزشی گفت: ورزش باستانی در شهرستان اسدآباد از پرطرفدارترین ورزشهاست که مورد استقبال نسل جدید هم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان