Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@13:32:59 GMT

طرح ترافیک از اول شهریور اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۱۰۸۵

طرح ترافیک از اول شهریور اجرا می‌شود

عضو شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت اجرای طرح ترافیک در پایتخت با توجه به شیوع ویروس کرونا توضیحاتی داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران پیش از آغاز جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه تعداد مسافران مترو و حمل و نقل عمومی کاهش یافته است، در جمع خبرنگاران گفت: لغو طرح ترافیک تأثیری در کاهش تعداد مسافران مترو نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه لغو طرح ترافیک از سوی ستاد ملی کرونا انجام شده است، گفت: ما تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، اما لغو طرح ترافیک، به معنی تشویق شهروندان به استفاده از خودروی شخصی است.

او با تأکید بر اینکه لغو طرح ترافیک سبب تردد بیشتر خودرو‌ها در سطح شهر تهران شده است، افزود: همین امر مشکلات عدیده‌ای را در ارتباط با تأمین فضای پارک خودرو‌ها ایجاد کرده است.

علیخانی با تأکید بر اینکه اجرای طرح ترافیک تا پایان مرداد ماه لغو شده است، گفت: طرح ترافیک از اول شهریور ماه در پایتخت اجرا خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: زمان اجرای طرح ترافیک طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترافیک طرح ترافیک ستاد ملی مبارزه با کرونا شهر تهران شورای شهر تهران لغو طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • موسوی پور: طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد