Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس رضاییان زاده سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برای سومین سال متوالی، واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان نمازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب رتبه نخست در ارزشیابی کشوری دانشگاه‌های تیپ یک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: این ارزشیابی هر ساله از سوی وزارت بهداشت، در حوزه ظرفیت سازی و برونداد‌های پژوهشی و بر اساس سرفصل‌های مندرج در فرم ارزشیابی فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور انجام می شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان نمازی نیز کارنامه درخشان فعالیت‌های این واحد در طول سال‌های گذشته و به ویژه کسب عنوان رتبه نخست طی سه سال متوالی، در رقابت با ۶۳ واحد مشابه در سراسر کشور را حاصل زحمات قابل تقدیر و مستمر مدیر، کارکنان، مشاوران و متخصصان این واحد دانست.

 حمید محمدی رئیس واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان نمازی نیز  بر تقویت مشارکت و همکاری بیشتر درون بخشی و برون بخشی با معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، بیمارستان نمازی و سایر مراکز آموزشی درمانی دانشگاه، برای تسهیل فرآیند‌های تحقیقاتی و دسترسی آسان و به موقع اعضای هیات علمی، پژوهشگران و دانشجویان به خدمات و مشاوره‌ها به ویژه در حوزه مجازی تاکید کرد.

او، تصریح کرد:  با توجه به رشد چشمگیر تعداد مشاوره‌های این واحد، به ویژه ارائه خدمات و مشاوره‌های الکترونیکی و رشد میزان citation مقالات علمی با نشانی بیمارستان نمازی در پنج سال اخیر با عنایت بیشتر به توانمندی‌های این مرکز، امکان کسب نتایج بهتر و ارتقای امور توانمندسازی پژوهشی به صورت فرا بیمارستانی و مجازی فراهم شود.

انتهای پیام/ت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی کسب رتبه نخست کشوری واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان نمازی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درجلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بخش بهداشت ودرمان استان گفت: سال گذشته ۹۷ پزشک متخصص در ۴۱ بیمارستان استان اصفهان به کار گرفته شدند که بیشتر آنها جذب بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان شدند.
شاهین شیرانی به تامین پزشک عمومی در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان هم اشاره کرد و افزود با به کارگیری پزشکان بخش خصوصی کمبود نیروی پزشک عمومی در شیفت شب این بیمارستان مرتفع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد هم گفت: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گلپایگان مقررشد، این بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد تا امکانات وتجهیزات آن تامین شود، اما تاکنون این واگذاری اجرا نشده است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر به عنوان درمانگاه خیریه به بیماران ارائه خدمت می‌کند، افزود: وزارت بهداشت سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد اختصاص داد، که بخش‌های اورژانس و درمانگاه این بیمارستان بازسازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعمیر دستگاه‌های سی تی اسکن و دیگر دستگا‌های پزشکی را وظیفه دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: در اسرع وقت دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) تعمیر و به بیماران خدمات ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان