Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس مرکز علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان غربی از فارغ التحصیلی بیش از ۱۶٠٠ دانشجو در مراکز علمی کاربردی مدیریت صنعتی استان از سال ۹٠ تا به امروز خبرداد.

مهدی عبدی پور امروز ۲۶ مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل دانشگاه برگزارشد، بااشاره به اینکه شعبه استانی این دانشگاه از سال ۷۸ تاسیس و از سال ۸۱ در رشته های مدیریت،  حسابداری،  فناوری اطلاعات اقدام به پذیرش دانشجو کرد،گفت: این مرکز در ۴ گروه مدیریت و خدمات اجتماعی، فرهنگ و هنر، صنعت و کشاورزی اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بااشاره به فعالیت ۱۳ مرکز در استان تصریح کرد: این دانشگاه از سال ۹٠ اقدام به پذیرش ۳۵۸۵ دانشجو کرده که از این تعداد ۱۶۱۶ نفر در رشته های مختلف فارغ التحصیل شده اند. 

عبدی پور بااشاره به مزایای استفاده از آموزشهای مرکز علمی کاربردی مدیریت صنعتی تصریح کرد:  پذیرش دانشجو باهر نوع دیپلم بدون داشتن مدرک پیش دانشگاهی، پذیرش بدون کنکور  انجام می شود که مدرک صادره نیز مورد تایید وزارت علوم است.

رئیس مرکز علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی استان بااشاره به اینکه ثبت نام این مرکز در دوره کاردانی از ۴ شهریور و دوره کارشناسی از ۱۱شهریور از طریق سایت سنجش انجام می شود، گفت:  این مجموعه در رشته های مدیریت کسب و کار، بیمه، حسابداری دولتی، مالیاتی و حسابرسی، بهره وری واحدهای صنفی، امور گمرکی، بورس و گردشگری در دوره های کاردانی و کارشناسی از مهر ماه پذیرش خواهد کرد که رشته های بورس و گردشگری برای اولین بار خواهد بود. 

وی اظهار کرد: ۱۲ کد رشته در این مرکز فعال است و طی ترم گذشته ۴٠٠ دانشجو در حال تحصیل می کردند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی مرکز علمی کاربردی مدیریت صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی با اشاره به این که مرحله اول کنکور ششم و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار داوطلب شرکت کرده اند که سهم آذربایجان غربی از این تعداد ۵۲ هزار داوطلب است گفت:  ۶۰ درصد شرکت کنندگان را خانم ها و ۴۰ درصد را نیز آقایان تشکیل می دهند.

آقای چهرگانی افزود: صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه داوطلبان گروه های انسانی و ریاضی، بعد از ظهر پنج شنبه داوطلبان رشته های فرعی هنر و زبان های خارجی و صبح روز جمعه نیز داوطلبان رشته علوم تجربی به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در رشته علوم تجربی ، ۱۹ هزار داوطلب در رشته علوم انسانی و ۲۵۰۰ داوطلب در رشته علوم ریاضی و فیزیک به رقابت خواهند پرداخت.

نماینده سازمان سنجش در استان همچنین از برگزاری مرحله دوم آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تاریخ ۷ و ۸ تیر ماه در ۱۶ شهرستان استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی حمایت می‌شوند
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • رقابت ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی