Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@23:37:20 GMT

برقراری دوباره پروازهای ایران- عراق

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۱۷۰۸

برقراری دوباره پروازهای ایران- عراق

شرکت هواپیمایی ماهان از برقراری مجدد پروازهای خود به پنج فرودگاه عراق (فرودگاه‌های بین‌المللی بغداد، نجف اشرف، بصره، اربیل و سلیمانیه) خبر داد.

 یکی از شرایـط الـزامی پذیرش مسـافر در پروازها در مسیر ایران-عراق همراه داشتن و ارائه‌ی جواب منفی تست کرونا (PCR) مورد تائید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران برای تمامی مسافرین بالای ۲ سال که حداکثر ۴۸ ساعت قبل از زمان پرواز صادر شده باشد اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مسافران به هنگام ورود به فرودگاه‌های بین‌المللی در عراق به صورت کلینیکی و با دوربین حرارتی مورد ارزیابی سلامت قرار می گیرند.

در اطلاعیه ماهان آمده است در صورت مشکوک بودن وضعیت سلامت مسافران، در مکانی واقع در فرودگاه‌های بین‌المللی عراق قرنطینه می شوند که تمام هزینه‌ها به عهده مسافران خواهد بود.

شرایط بازگشت مسافران از عراق به ایران

همچنین شرایط پذیرش مسافر در مسیر عراق به ایران نیز همراه داشتن اصل گواهی سلامت و ارائه جواب منفی تست کرونا (PCR) فقط از مراکز تعیین شده در عراق برای تمام مسافران بالای ۲ سال است که حداکثر ۹۶ ساعت قبل از زمان پرواز صادر شده باشد.

تمام مسافران غیر ایرانی و غیر ترانزیت که مقصد نهایی آنها تهران است باید دارای اقامت ایران، روادید تحصیلی، روادید چند بار ورود، روادید با حق کار، روادید درمان و یا روادید سرمایه گذاری باشند. همچنین روادید زیارتی و گردشگری جهت پذیرش مورد تائید نیست.

فرم‌های خوداظهاری و فرم تعهد باید توسط مسافران تکمیل شود و وجود هرگونه مغایرت و عدم رعایت مفاد این بخشنامه موجب ممانعت از انجام پرواز و عدم استرداد وجه بلیت خواهد شد که عواقب ناشی از آن به عهده آژانس صادر کننده بلیت و مسافر است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، وحید فروغی‌زاده امروز در خصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، اظهار داشت: حسب اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به اطلاع می‌رساند، پرواز شماره 3351 و 3350 تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر باطل اعلام شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام، افزود:به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین‌بودن دید افقی این پرواز باطل شد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول