Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@06:03:02 GMT

تدريس خصوصي زبان در تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۱۸۳۷

تدريس خصوصي زبان در تهران

خبرگزاری آریا- یکی از بهترین روش ها برای یادگیری زبان، یادگیری آن به صورت خصوصی است. آموزشگاه سخن برتر با برگزرای دوره هایی برای آموزش زبان، زبان های مختلف را به بهترین روش به زبان آموزان تدریس می کند. در این موسسه چهار زبان اصلی دنیا یعنی زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و ترکی به طور خصوصی به زبان آموزان تدریس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

یکی از سریع ترین و پر بازده ترین روش های آموزش زبان انگلیسی، تدریس خصوصی آن است. زبان انگلیسی یکی از پرکاربردترین زبان های دنیا بوده و در بیشتر کشورهای دنیا، به عنوان زبان اصلی تدریس می شود. یادگیری زبان انگلیسی اهمیت زیادی دارد و این روزها ملاک استخدام در بسیاری از شرکت های تجاری، داشتن تسلط به زبان انگلیسی است. افرادی که به خاطر تحصیل، کار و حتی زندگی به کشورهای انگلیسی زبان می روند، می توانند با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان سخن برتر برگزار می شود، زبان انگلیسی را به  بهترین نحو و به طور اصولی یاد بگیرند. در دوره تدریس خصوصی زبان انگلیسی، مدرسان بر یادگیری مکالمه زبان انگلیسی تاکید زیادی دارند ودر این دوره مکالمه زبان به صورت حرفه ایی تدریس می شود.

در دوره های تدریس خصوصی زبان انگلیسی، زبان آموزان می توانند بعد از شرکت در آزمون تعیین سطح، در کلاس مورد نظر ثبت نام کرده و آموزش خود را شروع کنند.  کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی مزیت های زیادی برای زبان آموزان دارد و مهمترین مزیت این کلاس ها در مقایسه با کلاس های گروهی، زمان کافی است. اساتید در کلاس های تدریس خصوصی زبان، وقت کافی برای شناختن نقاط ضعف و قوت زبان آموزان دارند. 

تدریس خصوصی زبان ترکی

این روزها تدریس زبان ترکی در بسیاری از آموزشگاه های معتبر رواج پیدا کرده است و افراد زیادی به دلایل مختلفی از جمله مهاجرت کاری و تحصیلی در حال یادگیری زبان ترکی هستند. کشور ترکیه به صنعت توریسم، هر ساله مسافران زیادی از سراسر دنیا دارد و همچنین با بسیاری از کشورهای جهان در حال تجارت و همکاری است. در سال های اخیر افراد زیادی برای زندگی و ادامه تحصیل کشور ترکیه را برای مهاجرت انتخاب می کنند. آموزش زبان ترکی به طور خصوصی یکی از بهترین روش ها برای یادگیری این زبان بوده و می توان گفت یکی از مهمترین نکات برای تحصیل و زندگی و ادامه تحصیل دراین کشور ، یادگیری این زبان است. زبان آموزانی که در کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی شرکت می کنند خیلی سریع به این زبان تسلط پیدا می کنند و می توانند بعد از مدتی به این زبان صحبت کنند. در کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی، استاد وقت بیشتری برای زبان آموزان دارد و این امکان را دارد که با توجه به توانایی و استعداد زبان آموزان تدریس کند. در کلاس های تدریس خصوصی سخن برتر، زبان آموزان با بهترین روش ها مکالمه زبان ترکی و نکات گرامری را یاد می گیرند. آموزشگاه زبان سخن برتر ، دوره های مختلفی برای آموزش زبان ترکی برگزار می کند. زبان آموزانی که به قصد تجارت و کسب و کار در کلاس های زبان ترکی شرکت می کنند، بعد از مدتی تمام اصطلاحات و واژه های تجاری را به طور دقیق یاد می گیرند. در کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی،  زبان آموزان در هر جلسه از کلاس، لغات جدیدی یاد می گیرند و بعد از مدتی می توانند به درستی این لغات جدید را در جملات به کار ببرند. 

تدریس خصوصی زبان آلمانی

یکی از بهترین روش ها برای یادگیری زبان آلمانی، شرکت در کلاس های تدریس خصوصی است. آموزشگاه سخن برتر با ارائه بهترین و جدیدترین متدهای آموزشی، زبان آلمانی را به طور دقیق و کامل و به صورت خصوصی به زبان آموزان تدریس می کند و در پایان ترم به زبان آموزان دیپلم این زبان را می دهد. کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی، با توجه به زمان خالی زبان آموزان در آموزشگاه، منزل یا محیط کار آنها تشکیل می شود. یادگیری زبان آلمانی اهمیت بسیار زیادی دارد و با توجه به این که کشور آلمان، یکی از قطب های صنعتی جهان است، یادگیری آن برای افرادی که در زمینه تجارت فعالیت می کنند، از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این، زبان آلمانی زبان رسمی کشورهایی مانند آلمان و اتریش بوده و در کشورهایی مانند سوئیس و قسمتی از کشور از فرانسه، به عنوان زبان دوم تدریس می شود.

تدریس خصوصی زبان فرانسه

زبان فرانسه یکی از زبان های مهم دنیا بوده و در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله بخش بزرگی از کشور کانادا به عنوان زبان اصلی تدریس می شود. یادگیری زبان فرانسه برای افرادی که در شرکت های بزرگ و پیشرفته مشغول به کار هستند، مزیت بسیار بزرگی محسوب می شود و نقش بزرگی در پیشرفت شغلی آنها خواهد داشت. این روزها بسیاری از افراد به خاطر ادامه تحصیل در دانشگاه های کشور فرانسه، در حال یادگیری این زبان به صورت خصوصی هستند زیرا کشور فرانسه بهترین دانشگاه های جهان را دارد و مدرک آن در تمام دنیا اعتبار دارد. یادگیری زبان فرانسه به صورت خصوصی بازخورد بسیار خوبی برای زبان آموزان دارد و افرادی که این زبان را به صورت خصوصی یاد می گیرند، خیلی سریع به این زبان تسلط پیدا می کنند. موسسه زبان های خارجی سخن برتر، یکی از بهترین آموزشگاه ها در زمینه تدریس خصوصی زبان فرانسه است و افرادی که در این آموزشگاه زبان فرانسه را آموزش می بینند، می توانند به راحتی به این زبان  صحبت کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تدریس خصوصی زبان تهران تدریس خصوصی زبان انگلیسی زبان آموزان تدریس زبان آموزان صورت خصوصی یکی از بهترین بهترین روش ها یادگیری زبان تدریس می شود یاد می گیرند زبان فرانسه زبان آلمانی آموزش زبان سخن برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، «گوگل سرچ لبز» (Google Search Labs) برای افرادی که سعی دارند صحبت کردن به زبان انگلیسی بدون برخورد رو در رو را تمرین کنند، یک راه حل ارائه کرده است. یکی از کاربران توییت گوگل یک ویژگی آزمایشی به نام Speaking Practice ابداع کرده که از هوش مصنوعی مولد برای کمک به بهبود مهارت های انگلیسی صحبت کردن فرد از طریق تمرین مکالمه استفاده می کند.

کاربران برای دستیابی به این ویژگی نخست باید گزینه «سرچ لبز» را در تنظیمات جستجوی گوگل خود فعال کنند. هنگامیکه این ویژگی فعال شد، قابلیت Speaking Practiceبا کلیک روی گزینه «آزمایش یک نمونه» داخل همین گزینه فعال می شود. همچنین کاربران می توانند با استفاده از ترجمه به یا از زبان انگلیسی در بخش جستجوی گوگل در دستگاه های اندروید به قابلیت مذکور دسترسی یابند.

در حال حاضر ویژگی Speaking Practice در آرژانتین، کلمبیا، هندوستان، اندونزی،مکزیک و ونزوئلا در حال آزمایش است.

کد خبر 6089466 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • مشق عشق در روستایی دورافتاده
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود