Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@13:31:43 GMT

آموزش خصوصي زبان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۱۹۱۰

آموزش خصوصي زبان

خبرگزاری آریا- شرکت در کلاس های تدریس خصوصی، یکی از بهترین روش های یادگیری برای افرادی است که می خواهند در کمترین زمان ممکن، شروع به یادگیری یک زبان خارجی کنند. موسسه زبان های خارجی تهران زبان، از موسسات معتبر آموزشی بوده و با روشی نوین انواع زبان های خارجی را به زبان آموزان آموزش می دهد. یکی از بهترین روش های آموزشی این موسسه، تدریس زبان به صورت خصوصی است و زبان آموزان با شرکت در این دوره ها می توانند زبان مورد نظرشان را به طور کامل یاد بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدریس خصوصی زبان آلمانی

در حال حاضر افراد زیادی به دلایلی از جمله مهاجرت، ادامه تحصیل یا همکاری با شرکت های آلمانی مشغول یادگیری زبان آلمانی به صورت حرفه ایی هستند. کشور آلمان یکی از قوی ترین اقتصادهای دنیا را دارد و بنابراین افرادی که قصد همکاری و مشارکت با شرکت های آلمانی را دارند، باید به این زبان تسلط کافی داشته باشند. از آن جایی که شرکت های آلمانی زبان در بسیاری از نقاط جهان دارای شعبات متعدد هستند، در بیشتر مواقع آماده استخدام افرادی که با این زبان آشنایی دارند، می باشند. کشور آلمان در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، شرایط اقتصادی بسیار خوبی دارد، به همین دلیل هر سال تعداد زیادی از افراد به این کشور مهاجرت می کنند. یادگیری زبان آلمانی به طور خصوصی برای افرادی که قصد مهاجرت و ادامه تحصیل در دانشگاه های کشور آلمان را دارند، اهمیت زیادی دارد. در حقیقت می توان گفت کلاس تدریس خصوصی آلمانی به یادگیری این زبان کمک بزرگی می کند و با توجه به این که تمرکز زبان آموزان در کلاس های خصوصی بیشتر از کلاس های گروهی است، تدریس خصوصی بهترین گزینه برای افرادی است که می خواهند در زمان کوتاهی زبان آلمانی را یاد بگیرند. کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل نیز انجام می شود.

تدریس خصوصی زبان ترکی

موسسه آموزشی تهران زبان، دوره هایی به صورت خصوصی برای افرادی که به زبان ترکی علاقه دارند، برگزار می کند و زبان آموزان با شرکت در این دوره های خصوصی، زبان ترکی را به طور دقیق یاد خواهند گرفت. کشور ترکیه از کشورهای مهاجر پذیر بوده و هر ساله تعداد زیادی از افراد به خاطر کار یا تحصیل به کشور ترکیه مهاجرت می کنند. افراد به هر دلیلی که به کشور ترکیه مهاجرت می کنند، باید قبل از اقدام به مهاجرت به طور کامل به این زبان تسلط پیدا کرده باشند. زبان آموزانی که به خاطر کار و تجارت شروع به یادگیری زبان ترکی می کنند، با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ترکی تهران زبان، اصطلاحات مهم کاری و تجاری را یاد می گیرند به این ترتیب می توانند با شرکت های تجاری شروع به همکاری کنند. در دوره های تدریس خصوصی زبان ترکی، زبان آموزان به طور کامل با واژه های تجاری آشنا شده و به این ترتیب در کسب و کار خود پیشرفت می کنند.  

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

زبان انگلیسی  یکی از پرکاربردترین زبان های دنیا بوده و زبان اصلی بسیاری از کشورهای دنیا محسوب می شود. اهمیت یادگیری زبان انگلیسی تا حدی است که این روزها بسیاری از شرکت های تجاری، تسلط داشتن به زبان انگلیسی را یکی از ملاک های مهم استخدام افراد می دانند. افرادی که به قصد ادامه تحصیل یا کار و زندگی به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت می کنند، با شرکت در دوره های ویژه ایی که موسسه تهران زبان برگزار می کند، می توانند زبان انگلیسی را به طور کابردی و اصولی یاد بگیرند. مدرسان تهران زبان در این دوره ها بیشتر بر یادگیری مکالمه تاکید دارند و مهارت های یادگیری مکالمه را آموزش می دهند. افرادی که به خاطر ادامه تحصیل مشغول یادگیری زبان انگلیسی هستند، باید به طور حرفه ایی این زبان را یاد بگیرند تا در دانشگاه با مشکل مواجه نشوند. انگلیسی از زبان هایی است که بیش از نیمی از مردم دنیا در حال یادگیری آن هستند زیرااین زبان از زبان های بین المللی بوده و با توجه به این که کشور آمریکا یکی از قوی ترین اقتصادهای دنیا را دارد یادگیری این زبان امری ضروری و مهم حسوب می شود. موسسه زبان تهران زبان، با برگزرای کلاس های انگلیسی به صورت خصوصی، زبان انگلیسی را با بهترین و نوین ترین روش های روز دنیا، به زبان آموزان یاد می دهد. از آن جایی که گرامر زبان انگلیسی در مقایسه با سایر زبان ها ساده تر است، یادگیری این زبان نیز نسبت به بقیه زبان های ساده تر می باشد.

تدریس خصوصی زبان فرانسه

زبان فرانسه مانند زبان انگلیسی یکی از مهمترین زبان های دنیا بوده و به زبان هنر در کل دنیا معروف است. یادگیری این زبان از اهمیت بالایی برخوردار است و این روزها زبان فرانسه همانند زبان انگلیسی، به عنوان زبان دوم در بسیاری از کشورها شناخته شده است. در حال حاضر تعداد زیادی از افراد در دنیا به زبان فرانسه صحبت می کنند و در حقیقت می توان گفت زبان فرانسه، زبان رسمی بسیاری از کشورهای دنیا است. روش های زیادی برای یادگیری این زبان شیرین و جذاب وجود دارد و یکی از بهترین روش ها، یادگیری این زبان به صورت خصوصی است. یکی از بهترین روش ها در کلاس های تدریس خصوصی زبان فرانسه، تمرین مکالمات ساده در روز است. یادگیری مکالمات روزمره در کلاس های خصوصی، کمک بزرگی به یادگیری این زبان می کند و توانایی زبان آموزان را برای یادگیری لغات و اصطلاحات جدید افزایش می دهد. اگر زبان آموزان بتوانند در طول روز تقریباً 30 عبارت و لغت جدید یاد بگیرند، می توانند در مدت زمان کوتاهی به این زبان تسلط پیدا کنند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آموزش خصوصی زبان کلاس های تدریس خصوصی یکی از بهترین روش ها تدریس خصوصی زبان یادگیری این زبان مهاجرت می کنند صورت خصوصی زبان انگلیسی یادگیری زبان زبان فرانسه زبان آلمانی ادامه تحصیل زبان آموزان برای افرادی تهران زبان یاد بگیرند زبان ترکی زبان ها دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار

بیش از ۵۰ سال از عمر خود را به آموزش و تدریس مشغول بوده است، اما هنوز پر انرژی سر کلاس درس می‌رود و خستگی برایش معنایی ندارد، معلمی که گرد پیری روی موهایش نشسته و هم‌چون پدری مهربان از به ثمر نشستن تلاش‌هایش می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، معلمان نمادی از علم و دانش و از مؤثرترین نیروها در تربیت دانش‌آموزانی کنجکاو، دانا و جویای علم هستند، آن‌ها منابع آگاهی، روشن‌نگری و روشن‌فکری به حساب می‌آیند که دانش‌آموزان را با خرد خود تغذیه می‌کنند، مهارت‌های واقعی داشتن یک زندگی موفق را به کودکان آموزش می‌دهند و به نسل‌های آینده جامعه کمک می‌کنند تا مسیر دقیق و صحیح زندگی را کشف کنند.

دوازدهم اردیبهشت همزمان با شهادت استاد مرتضی مطهری، در تقویم رسمی ایران به عنوان روز معلم نام‌گذاری شده است و هدف از این نام‌گذاری قدردانی از زحمات و خدمات این استاد بزرگ و ارج نهادن به جایگاه والای معلم است، به همین مناسبت گفت‌وگویی داشتیم با حبیب توحیدی، معلمی که پس از گذشت سال‌ها آموزش و تدریس همچنان با انگیزه و علاقه خاصی در کلاس درس حاضر می‌شود.

وی در خصوص مسیر زندگی خود این گونه اظهار می‌کند: در کرمانشاه متولد شدم و تا هنگام دریافت مدرک دیپلم در آنجا زندگی می‌کردم، مدرک لیسانس را در تهران گرفتم و از همان بدو ورود به دانشکده به آموزش علاقه داشتم و با توجه به اوقات فراغتی که در طول هفته وجود داشت، به اداره آموزش‌وپرورش یکی از نواحی تهران مراجعه کردم و آن‌ها با استقبال گرمی که داشتند، ساعاتی از هفته را برای تدریس اختصاص دادند تا با حضور در کلاس‌های دبیرستان به تدریس و آموزش دانش‌آموزان بپردازم.

این معلم فعال و پرانرژی می‌گوید: از همان دوران دانشجویی علاقه‌مند به آموزش و شغل معلمی بودم و با اظهار لطفی که دانش‌آموزان نسبت به معلمشان داشتند، از همان زمان تصمیم گرفتم به‌صورت جدی‌تر و مستمر همین کار را ادامه دهم، همچنین تحت تأثیر معلمان خوبی که در دوران دانش‌آموزی داشتم، خود نیز مسیر معلمی را در پیش گرفتم و زمانی که از دانشگاه فارغ‌التحصیل شدم، می‌توانستم در شغل‌های مختلفی مشغول به کار شوم، اما به خاطر شدت علاقه‌ای که به تدریس و آموزش داشتم، حرفه معلمی را برگزیدم.

توحیدی ادامه می‌دهد: قشر تحصیل‌کرده و دانشجویان در دهه ۵۰ بسیار کمتر از زمان حال بود و اغلب پسران برای کمک به خانواده و پدر مشغول به کشاورزی و دامداری می‌شدند، به همین علت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می‌توانستند آسان‌تر جذب مراکز دولتی و اداری شوند، اما کسانی وارد آموزش‌وپرورش می‌شدند که علاقه‌مند به آن بودند.

از آموزش خسته نشده‌ام و از موفقیت دانش‌آموزانم دلگرم می‌شوم

این معلم با سابقه ۵۳ سال تدریس در آموزش‌وپرورش در خصوص بهترین خاطره‌ای که از دوران معلمی خود دارد، اضافه می‌کند: در سال‌های ابتدایی خدمت که سرباز معلم بودم در روستایی به دور از شهر خدمت می‌کردم و نیاز بود هر روز با اتوبوس به مدرسه بروم، اما اتوبوس همواره از جاده اصلی عبور می‌کرد، برای همین باید هر روز حدود پنج کیلومتر را پیاده‌روی می‌کردم تا بتوانم به جاده اصلی برسم؛ یک روز در میانه راه برف سنگینی که تحملش بسیار دشوار بود و سرمای شدیدی به همراه داشت، به حدی که از شدت سرما و کولاک دیگر توان ادامه دادن مسیر را نداشتم.

وی ادامه می‌دهد: ناگهان صدای فریادی به گوشم رسید و به محض شنیدن این صدا شوقی درونی در وجودم ایجاد شد و توانستم به سمت مبدا صدا حرکت کنم و مشاهده کردم که دانش‌آموزان روستا چون می‌دانستند در این سرما نمی‌توانم به مدرسه برسم، به دنبالم آمده‌اند، این از خودگذشتگی دانش‌آموزان برای همیشه در خاطرم مانده است و با یاد آن دلگرم می‌شوم، چرا که در آن شرایط ناگوار و ناامیدکننده و به دور از انتظار به کمکم آمدند.

توحیدی درباره خاطره یکی از دانش‌آموزانش که پزشک شده است، می‌افزاید: روزی بخاطر درد دندانی که داشتم به مطب دندانپزشکی رفتم، بعد از پایان درمان برای پرداخت هزینه به بخش پذیرش مراجعه کردم که ناگهان متخصص دندانپزشک گفت نیازی نیست حق ویزیت را پرداخت کنید، ما از دانش‌آموزان سال‌های گذشته شما هستیم، با شنیدن این حرف ناگهان مبهوت ماندم، زیرا بخاطر گذشت حدود ۱۵ سال با تغییر چهره آن شخص نتوانستم او را بشناسم، اما از اینکه او به چنین جایگاهی رسیده بود، خوشحال شدم‌.

مدرس نمونه استان اصفهان در سال ۱۳۷۶ ادامه می‌دهد: روزی در یکی از مدارس، دبیر آموزش زبان انگلیسی مرا در آغوش گرفت و گفت که از دانش‌آموزان چندین سال پیش من بوده است و در حال حاضر افتخار می‌کند که همکارمان شده است؛ همچنین حدود یک ماه گذشته فردی از ایتالیا تماس گرفت و بعد از احوال پرسی مختصری بیان کرد که از شاگردان من بوده است و در حال حاضر در ایتالیا مشغول به ادامه تحصیل در دوره دکتری است.

توحیدی می‌گوید: با اینکه ۵۳ سال است مشغول آموزش و تدریس هستم، هنوز خسته نشده‌ام و با علاقه بر سر کلاس حاضر می‌شوم و ‏‬ به دانش‌آموزان سال آخر دوره دبیرستان توصیه می‌کنم که یکی از اولویت‌های انتخاب رشته دانشگاهی خود را برای ورود به دانشگاه فرهنگیان اختصاص دهند، چرا که در این دانشگاه زمینه پیشرفت بسیاری برای ادامه تحصیل وجود دارد و با علاقه داشتن به حرفه معلمی می‌توانند در تحصیل و شغل خود موفق شوند و ارتباط خوبی با دانش‌آموزان برقرار کنند.

کد خبر 748543

دیگر خبرها

  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود