Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح مطالعاتی احداث کارخانه های استیل کورد و آلومینیوم فلوئورید، در نشست کمیته سرمایه گذاری این سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، طرح مطالعاتی احداث کارخانه های استیل کورد و آلومینیوم فلوئورید، در نشست کمیته سرمایه گذاری این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه نعیمی، قائم مقام ایمیدرو با بیان اینکه طرح تولید استیل کورد با ظرفیت 15 هزار تن مورد طراحی می شود، گفت: در صورت انجام عملیات اجرای این طرح مطابق برنامه زمانبندی شده، بهره برداری تجاری از طرح از سال 1402 با استفاده از 48 درصد ظرفیت عملی و راندمان کاری آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سال 1405 (پس از سه سال کارکرد) به حداکثر ظرفیت عملی و راندمان کاری می رسد.

طرح احداث کارخانه آلومینیوم فلوئورید

قائم مقام ایمیدرو همچنین به طرح احداث کارخانه آلومینیوم فلوئورید پودری،‌ اشاره کرد و اظهار داشت: از مزایای ایجاد این طرح می توان به رفع وابستگی به این محصول تا میزان 20 درصد داخل، افزایش عمر مفید الکترودها، کاهش مصرف برق در الکترولیز، بهبود کیفی در بازدهی فرایند و ایجاد ارزش افزوده با تامین داخلی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: از کاربردهای این محصول می توان به فرایند الکترولیز آلومینیوم، صنایع نیمه هادی، شیشه و سرامیک، کاتالیست، رنگدانه و ... نام برد.

قائم مقام ایمیدرو همچنین خواهان بررسی زیرساخت های مورد نیاز تولید این محصول شد.

تهیه طرح جامع گوهرسنگ ها

در این نشست همچنین اقدامات انجام شده ایمیدرو در حوزه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی مورد بررسی قرار گرفت. در حال حاضر کارگروه اجرایی بررسی و تصمیم گیری بهینه کردن صنعت گوهرسنگ ها در ایران با راهبری ایمیدرو در حال فعالیت است.

تاکنون در این بخش، کمیته های تخصصی استراتژی، آموزش و پژوهش، تامین منابع مالی، بازار و تجارت، اصلاح قوانین، اکتشاف و استخراج و آزمایشگاه مرجع تشکیل شده است.

در این جلسه تعیین راهکارهای تسهیل صادرات و تعیین بودجه برای گوهرسنگ ها و وضعیت توازن در زنجیره فولاد و پتانسیل های سرمایه گذاری با توجه به افق چشم انداز، مورد بررسی قرار گرفت.

این گزارش می افزاید، در نشست کمیته سرمایه گذاری ایمیدرو، عباس نعیمی قائم مقام ایمیدرو، امیر خرمی شاد معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو، محمد آقاجانلو معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی، وجیه الله جعفری مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، سمیه خلوصی مدیر برنامه ریزی و نظارت راهبردی، عباس رنجبر مدیر زیرساخت ایمیدرو و سعید پیرمرادی مدیر دفتر صنایع معدنی حضور داشتند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت ایمیدرو مورد بررسی قرار گرفت احداث کارخانه سرمایه گذاری استیل کورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات

رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها ، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

دکتر خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، وی همچنین در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو | درخواست علی آبادی از شرکت های خودروساز چه بود؟
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارزخواری مونتاژکاران خودرو
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی