Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه ادغام 5 بانک و موسسه اعتباری با بانک سپه تلفیق تجربه غنی بانک سپه و نیروی انسانی متعهد و با انگیزه بانک های ادغامی است که بزرگترین سرمایه آتی بانک سپه خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، طی بازدید سرزده محمدکاظم چقازردی از شش شعبه سابق مهر اقتصاد اعم از مستقل توحیدی، شهید کشوری، چهارراه قنات، مرکزی زرتشت غربی، اندیشه و آرژانتین، مدیرعامل از کلیه پرسنل این شعب تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* بانک سپه برنامه ای برای تعدیل پرسنل بانکهای ادغامی ندارد
وی در این بازدید، با تأکید بر اینکه بانک سپه برنامه ای برای تعدیل نیروی انسانی ندارد گفت: سرمایه انسانی متعهد و با انگیزه بانکهای ادغامی بسیار مهم است و لازم است تا از همه ظرفیتها و توانایی ها و پتانسیلهای موجود در کلیه این بانکها استفاده شود.
چقازردی یادآور شد: همه کارکنان بانک سپه و بانک های ادغامی تابع ضوابط و مقررات یکسان خواهند بود و ملاک تلاش، کوشش، عملکرد و شایسته سالاری است. وی تأکید کرد: جوان بودن شما نعمتی است که ان شاءالله با درخت کهن بانک سپه ثمره ای خوبی برای نظام اقتصادی کشور خواهد داشت.
* لزوم حفظ شأن و جایگاه کارکنان بانکهای ادغامی در به کار گیری آنها
چقازردی اظهارداشت: در به کارگیری کارکنان بانکهای ادغامی، شأن و جایگاه آنها حفظ و ملاک تلاش و کوشش و عملکرد خواهد بود. مدیرعامل بانک سپه خواستار تلاش مضاعف و جمعی برای افزایش همدلی و همکاری بیش از پیش به ویژه در مسیر حفظ مشتریان و افزایش سپرده ها شد. این بازدیدها با طرح نظرات و خواستهای پرسنل شعب مذکور و صدور دستور رسیدگی به کلیه آنها از سوی مدیرعامل بانک پایان یافت.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانکهای ادغامی بانک سپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت نیروی انسانی خدوم نتیجه تلاش معلمان است

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سید محمد رضا هاشمی با انتشار پیامی، فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت روز معلم را به معلمان شریف ایران اسلامی و استان سمنان تبریک گفت.

متن‌پیام بدین شرح است:

۱۲ اردیبهشت، روز معلم، روز تجلیل و پاسداشت فرشته است که بر لوح دل و جان نقش مهر می‌زنند و الفبای عشق را در ضمیر روشن فرزندان این دیار به یادگار می نهند؛ همانان که قافله سالار کاروان زندگی اند و گشاینده پنجره‌ی خورشید به دل‌های بی قرار

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری و با ادای احترام به روح بلند شهدای والامقام فرهنگی و بویژه شهدای فرهنگی استان سمنان، فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت؛ روز معلم را به پیشگاه مردم دانش مدار و بزرگوار ایران اسلامی و استان سمنان، بویژه معلمان و فرهنگیان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) به سال جهش تولید با مشارکت مردم مزین گردیده است.

آرزو می‌کنم که تلاش مؤثر شما معلمان عزیز در تربیت نیروی انسانی خدوم و مورد نیاز کشور عزیزمان، مؤثر واقع شده و در این راستا اطمینان دارم که به مدد خداوند متعال و همت معلمان صبور و کوشا، با تلاش بیش از پیش شما خوبان در مهارت آموزی، دانش آفرینی و اشاعه‌ی اخلاق و امید؛ آینده‌ای روشن برای فرزندان این مرز و بوم شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6094119

دیگر خبرها

  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است
  • دکتر ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان
  • نیروها به تناسب ظرفیت اشتغال در حوزه معدنی کرمان آموزش ببینند
  • تربیت نیروی انسانی خدوم نتیجه تلاش معلمان است
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت
  • تجربه اخیر کاهش نرخ ارز در شرایط بحرانی بی‌سابقه بود