Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، مدیرعامل بانک سینا در این سفر با حضور در محل دفتر مدیریت منطقه جنوب شرق و بررسی آمار عملکردی شعب منطقه، از تلاشهای همکاران و اقدامات صورت گرفته به منظور افزایش سهم بازاری، حفظ زنجیره ارتباط با مشتریان و جلب رضایتمندی آنان و ارتقای جایگاه بانک در منطقه تقدیر کرد.

 ایمانی در جمع کارکنان بانک سینا در کرمان گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل بسیار فوق العاده و ممتاز استان‌های جنوب شرق، انتظار دارد همکاران صدیق و زحمتکش بانک سینا با تکریم ارباب رجوع و بهره گیری از دانش و خدمات نوین بانکداری، در راستای خدمت به مردم و کمک به رونق اقتصاد نقش بیشتر و موثرتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمامی کارکنان بانک سینا، خاطرنشان کرد: مطمئناً در این روزها که کماکان شاهد ماندگاری ویروس کرونا در کشور هستیم، پذیرش ارباب رجوع با چهره خندان و برخورد شایسته توأم با محبت و مهربانی، تاثیر متفاوت و فوق العاده‌ای خواهد داشت و در این شرایط، حداقل انتظاری که از ما وجود دارد این است که با تکریم ارباب رجوع، محبت و مهربانی، بار اندکی از غم و اندوه همشهریان خود کاسته و در تقویت روحیه و انگیزه آنان سهیم باشیم.

مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر توکل و سعه صدر و همدلی و همراهی و البته تلاش جمعی و انرژی مضاعف در کار به منظور تحقق اهداف و سیاست‌های تعیین شده، اظهار داشت: هدف و اولویت اصلی بانک، ارائه خدمات نوین و با کیفیت و توجه ویژه به اصول مشتری مداری و رفتار حرفه‌ای کارکنان می باشد.

در این سفر که معاونت‌های امور شعب و مناطق، مهندسی و پشتیبانی، مدیربت حراست، رئیس اداره رفاه و مدیر منطقه، مدیرعامل بانک سینا را همراهی می کردند، از شرکت صنایع مس شهید باهنر بازدید و در خصوص افزایش سطح مراودات و همکاریهای بانکی خصوصاً تامین سرمایه در گردش شرکت، بحث و گفتگو شد.

لازم به ذکر است فعالیت شرکت صنایع مس شهید باهنر در زمینه تولید محصولات مسی و برنجی شامل انواع ورق، تسمه و لوله می باشد.

گفتنی است در این سفر ایمانی و هیات همراه با حضور بر مزار سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نثار گل و ذکر فاتحه، به مقام والای آن شهید بزرگوار و سایر همرزمانش ادای احترام کردند.

مدیریت منطقه جنوب شرق کشور از جمله مناطق دارای عملکرد مناسب بانک سینا است و استان های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان را شامل می شود.

پربیننده ترین قیمت طلا رو به صعود/ بسته محرک مالی آمریکا و تنش با چین دو عامل اثرگذار بر طلا گام‌های محکم برای دستیابی به افق تولید ۵۵میلیون تن فولاد/ شمارش معکوس راه‌اندازی پروژه ۵میلیون تنی گندله سازی سردی قیمت‌ها در بازار محصولات فولادی چشم‌انداز تولید 550هزار تنی کاتد تا سال 1410 لزوم گسترش ارتباط مجلس با صنعت برای رفع موانع تولید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استان کرمان مشتری مداری بانک سینا خدمات نوین بانکداری قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت بانک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲

امتداد - بانک کشاورزی در سال 1402 به منظور حمایت از تولید و تامین انواع گوشت و فرآورده های گوشتی مصرفی خانوارها، قریب به 306 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرورش دام، طیور و آبزیان و صنایع تبدیلی و تکمیلی وابسته، به فعالان این حوزه پرداخت کرده و بدین ترتیب نقش موثری در تامین پروتئین حیوانی مورد نیاز جامعه و امنیت غذایی خانوار ایرانی ایفا کرده است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  شعب این بانک در سال ۱۴۰۲ به منظور مشارکت در تامین پروتئین حیوانی سبد غذایی خانوارها در سراسر کشور، بالغ بر ۱۴۰ هزار فقره تسهیلات به واحدهای پرورش دام، طیور و آبزیان و همچنین کشتارگاه ها، کارخانجات خوراک دام و صنایع عمل آوری، فرآوری، انجماد و بسته بندی محصولات گوشتی پرداخت کرده اند.

بر اساس این گزارش، از مجموع ۳۰۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی فوق الذکر در مقطع یادشده ، بالغ بر ۱۴۸ هزار میلیارد ریال در راستای تامین مالی واحدهای پرورش دام سبک و سنگین، نزدیک به ۱۱۰ هزار میلیارد ریال برای احداث و راه اندازی مزارع پرورش طیور گوشتی، حدود ۱۴ هزار میلیارد ریال در حمایت از پرورش آبزیان و ۳۴ هزار میلیارد ریال به منظور ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی مرتبط با گوشت و فرآورده های گوشتی پرداخت شده است.

شایان ذکر است، بانک کشاورزی حمایت از زنجیره تولید و تامین گوشت با هدف تحکیم پایه های امنیت غذایی کشور را یکی از مهمترین اهداف خود می داند و با پرداخت تسهیلات متنوع در تمام مراحل زنجیره تامین، شامل تولید علوفه و خوراک دام تا احداث دامداری ها، مرغداری ها و استخرهای پرورش ماهی، راه اندازی واحد های پرورش ماهی در قفس، احداث کشتارگاه ها و واحدهای فرآوری محصولات گوشتی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، تامین ماشین آلات مورد نیاز واحدهای تولیدی، احداث واحدهای بسته بندی و نهایتا حمل و توزیع، از فعالان این حوزه و تامین پروتئین حیوانی در سبد غذایی خانوارها حمایت می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • رونمایی از برات الکترونیک زنجیره تامین مالی
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • برات الکترونیک زنجیره تامین مالی رونمایی شد