Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان در جلسه هماهنگی برنامه‌های محرم که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد تصریح کرد: بیماری کرونا که همه نقاط جهان را درگیر خود کرده، محدودیت‌هایی در همه بخش‌های جامعه و در روند زندگی مردم ایجاد کرده است و باید تلاش کنیم تا با ترویج و فرهنگ سازی برای رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی بر این مشکل فائق آئیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد:تقید مقام معظم رهبری به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا حجت را بر همگان تمام کرده است و می‌بایست در این خصوص اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.
رئیس رسانه استانی تصریح کرد: امسال شبکه اشراق در قالب حسینیه اشراق همراه با مردم ولایتمدار زنجان است و به طرق مختلف رسانه‌ای پیام و فلسفه نهضت عاشورا و عشق و ارادت عمومی مردم به آن حضرت را منعکس خواهد کرد.
او  ادامه داد: عشق به امام حسین (ع) توام با معرفت دینی و الهی است و مردم به آئین‌های ماه محرم دلبستگی و علاقه دارند و با نظارت مستمر و دقیق مسئولان هیات‌های عزاداری و مساجد بر زمان، مکان و شرایط سوگواری ها، از به خطر افتادن جان عزاداران حسینی جلوگیری خواهیم کرد.
لطیفی از تولید و پخش بیش از ۵ هزارو ۱۵۵ دقیقه ویژه برنامه در حوزه صدا، ۳ هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه در حوزه سیما، ده‌ها محتوای خبری و آیتم متناسب با فضای مجازی در این ایام خبر داد و افزود: حسنیه اشراق آمادگی دارددر دهه اول هر شب به صورت زنده با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، میزبان علما، مادحین و عده محدودی از عزاداران حسینی باشد تا در کناب مردم عزادار استان پویش هز خانه یک هیئت حسینی را جامه عمل بپوشاند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نیز در این نشست گفت: برگزاری عزاداری‌های محرم با توجه به خطر شیوع بیماری کرونا، با رعایت کامل موازین بهداشتی قابل حل است و امت اسلامی در ماه محرم امسال، هماهنگی اصول بهداشت با برنامه‌های عزاداری را به شکل مناسبی به نمایش خواهند گذاشت.
حجت الاسلام احمدی افزود: امروز با توجه به شرایط حساس، باید تلاش کنیم با حفظ اصول بهداشتی، عشق و علاقه عمیق خود به خاندان عصمت و طهارت (ع) را به منصه ظهور برسانیم و بهانه‌ای جهت هجمه به ساحت تشیع به معاندان ندهیم.
او ادامه داد: گردانندگان هیات‌های مذهبی و عزاداری در محرم امسال وظیفه مهمی بر عهده دارند و طی جلسات متعدد با مادحین شاخص و شعرا نکات مهم ستاد پیشگیری از کرونا به آنان ابلاغ شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: با عنایت به اینکه شبکه استانی اشراق مورد اقبال و اعتماد بیش از ۸۰ درصد مردم استان است، می‌تواند نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری را در فرهنگ سازی این موضوع داشته باشد و خلأ موجود در عزاداری‌های امسال را پر کند.
او بر آمادگی کامل سازمان تبلیغات اسلامی استان برای همکاری با صداوسیما در برگزاری برنامه‌های عزاداری در شبکه استانی، تأکید کرد.
در ادامه این جلسه معاونین و مدیران حوزه‌های سیما، صدا، خبر و فضای مجازی ضمن اعلام برنامه ریزی حوزه‌های پیام، به بیان نظرات و پیشنهادات خو در این خصوص پرداختند.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیمای زنجان عزاداری حسینی تبلیغات اسلامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند

دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی، فردا (چهارشنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود