Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهر: رییس شورای شهر تهران گفت که ستاد ملی کرونا باید درباره اجرای طرح ترافیک از ابتدای شهریور تصمیم بگیرد.
به گزارش خبرنگار شهر، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در پایان جلسه یکشنبه-26 مرداد- در جمع خبرنگاران درباره تصویب مشروط تفریغ بودجه 97 در صحن شورا گفت:
یکی از کارهای مهم شورا تصویب بودجه است و باید دید شهرداری چگونه عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش باید در صحن به تصویب برسد. معمولا گزارش تفریغ دیر داده می شود و رسیدگی به آن سخت است چون در گذشته شهرداری اینقدر بزرگ نبوده است.
او ادامه داد: در طول سال ها تعداد شرکت ها به بیش از 43 سازمان و شرکت افزایش یافته است. بیش از 80 درصد بودجه شهرداری مربوط به این شرکت هاست. بودجه باید در مجامع تصویب شود و همین تاخیر زیادی در ارایه بودجه به وجود می آورد.
هاشمی بیان کرد: درست است که شورا وقتی با نقص اطلاعات کافی مواجه می شود تفریغ را به صورت کلان تصویب می کند اما سوالات باقی می ماند و می تواند توضیحات بیشتر بگیرد که بتواند راه حل های درستی برای بودجه آینده ارایه دهد.
هاشمی درباره اجرای طرح ترافیک از اول شهریور بیان کرد: طرح ترافیک توسط شورای اداری ترافیک قبلا تصویب شده و هیچ‌وقت لغو نشده است. در ستاد کرونا از شهرداری خواستند طرح تا آخر مرداد اجرا نشود و شهرداری به احترام ستاد ملی کرونا قبول کرده است. قرار بود بازخورد و گزارش تاثیرات اجرا نشدن طرح در مورد شلوغی، فعالیت ها در شهر و سفرها بررسی شود. گزارشها حاکی از آن است که مشکلات با اجرا نشدن طرح ترافیک حل نشده و آلودگی هوا هم به شهر اضافه شده است.
او ادامه داد: نزدیکی پاییز می تواند الودگی هوا را بالا ببرد. باید در ستاد ملی کرونا در این مورد تصمیم بگیرند و نظر خود را اعلام کنند.
خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ستاد ملی کرونا طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به جدول شماره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور (بخش دوم- جداول) با عنوان «جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه ها (تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳) »، با تصویب این جدول موافقت کردند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901331

دیگر خبرها

  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت
  • جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها تصویب شد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟