Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدی گفت: باید روحیه و انرژی که باعث شد که آزادگان در هشت سال دفاع مقدس در دوران اسارت ایستادگی کنند به جوانان جامعه تزریق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» ظهر امروز (یکشنبه 26 مرداد) در سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و مراسم نکوداشت آزادگان عرصه ایثار اجتماعی و مدافعان سلامت در فرمانداری گرگان اظهار کرد: وظیفه سنگین قدردانی از آزادگان برعهده همه افراد جامعه است و با توجه به شیوع کرونا این همایش به صورت مختصر در نظر گرفته شده است تا یاد و خاطره ایثارگران و آزادگان را گرامی بداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار گرگان ادامه داد: مقام معظم رهبری می فرماید شما(اسرا) ملت ایران و کشور ایران را با مقاومتی که در آنجا انجام دادید رو سفید کردید و پیروزمندانه از اسارت به کشور برگشتید و این افتخاری برای آزادگان به شمار می رود.

 

حمیدی یادآور شد: قیام امام حسین (علیه السلام) منتج به اسارت اهل البیت (علیه السلام) شد و اهل البیت امام حسین (علیه السلام) در اسارت این قیام را به گونه ای تبیین کردند که سال ها اسلام را زنده نگاه داشت.

 

وی افزود: اسرای هشت سال دفاع مقدس نیز تبیین کننده قیام امام خمینی (رحمه الله علیه) بودند و آزادگان با مقاومت و ایستادگی که از خود نشان دادند بخشی از تاریخ انقلاب را رقم زدند.

 

فرماندار گرگان تاکید کرد: در طول چهل سال گذشته با وجود برنامه های پیچیده دشمن و توطئه های گوناگون، ملت ایران پشت سر مقتدای خود چه در زمان امام خمینی (رحمه الله علیه) و چه در عصر حاضر و پشت سر مقام معظم رهبری مقاومت می کنند.

 

حمیدی با بیان اینکه روحیه مقاومت و ایستادگی انقلاب اسلامی روز به روز قوی تر می شود، خاطرنشان کرد: در روز گذشته در تصویب قطعنامه علیه نظام جمهوری اسلامی تنها یک کشور در کنار آمریکا ایستاد و این نتیجه مقاومت ملت ایران در برابر تحریم و دشمنان است.

 

وی بیان کرد: سرافرازی انقلاب اسلامی نتیجه ایستادگی های ملت مقاوم ایران و آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است که در برابر دشمن ایستادگی کردند و باید روحیه و انرژی که باعث شد که آزادگان در هشت سال دفاع مقدس در دوران اسارت ایستادگی کنند به جوانان جامعه تزریق شود که گول توطئه های دشمنان را نخورند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمیدی فرماندار گرگان سالروز بازگشت آزادگان سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی فرماندار گرگان آزادگان هشت سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: پیکر شهیدان دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» شناسایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج دانش کهن  ظهر امروز در جمع خبرنگاران  با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا گفت: پیکر دو شهید دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» پس از سال ها دوری از وطن، تفحص، شناسایی و با همکاری امور ایثارگران سپاه و متولیان امر، مراتب شناسایی پیکر مطهر به خانواده معظم شهید اطلاع‌رسانی شد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» روز جمعه مورخ 14 اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز جمعه مهرشهر از مصلی مهرشهر تشییع و در گلزار شهدای امام زاده طاهر(ع) به خاک سپرده خواهد شد و شهید «جهانگیر بیات» روز شنبه 15 اردیبهشت ماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از ساعت 10 از میدان نماز ماهدشت تشییع و در گلزار شهدای بی بی سکینه به خاک سپرده خواهد شد.

نیاز 290 همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز

گفتنی است شهید «جهانگیر بیات» متولد یکم مهرماه سال 1342، بیست و یکم بهمن ماه سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و  شهید «محمدرضا غضبان احمدی» متولد چهارم اردیبهشت ماه سال 1343، یکم مهرماه سال 1359 در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل‌آمدند و سال‌ها پیکر مطهرشان جاویدالاثر بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من