Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تندیس جشنواره نشان فی به فیلم‌های روز بلوا، بی صدا، حلزون و سه کام حبس که فیلم‌های برتر سواد مالی شدند، اهدا شد. تاریخ انتشار: 13:47 - 26 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۷۲۸۴

خبرگزاری میزان - روابط عمومی آکادمی هوش مالی نوشت: دکتر کمیل رودی، مدیر آکادمی هوش مالی و رییس هیئت داوران جشنواره فی با اشاره به ضرورت طرح مهارت‌های سواد مالی با زبان فیلم گفت: جشنواره فی با هدف تقدیر از هنرمندان و فیلم سازانی که به موضوع سواد مالی می‌پردازند طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سواد مالی ناظر به مباحث پیچیده اقتصادی نیست بلکه مهارت‌هایی است که تمام مردم برای بهتر زندگی کردن به آن نیازمند هستند.

رودی خاطر نشان ساخت: تمام فیلم‌های جشنواره فجر سال گذشته از منظر سواد مالی توسط هیئت داوران بررسی شدند و در نهایت چهار فیلم حائز اهدای تندیس نشان فی شناخته شدند.

وی تاکید کرد:شاخص‌های انتخاب این چهار فیلم میزان توجه محتوای فیلم‌ها به آموزه‌های سواد مالی شامل خرج و پس انداز، اعتبار و بدهی، کاریابی و درآمد، سرمایه گذاری، مدیریت ریسک و بیمه و در نهایت تصمیم گیری مالی بوده است.

در ادامه پرویز کرمی، مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: برای افزایش سواد مالی در جامعه باید از ظرفیت‌های هنر استفاده کرد و سینما یکی از بهترین ظرفیت‌های ترویج سواد مالی است.

در ادامه این مراسم از تهیه‌کننده و کارگردان چهار فیلم عامه پسند، روز بلوا، بی صدا حلزون و سه کام حبس با اهدای تندیس نشان فی تقدیر شد.

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سواد مالی سواد مالی نشان فی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر

 نتایج نظرسنجی یک موسسه معتبر آمریکایی که روز یکشنبه منتشر شده نشان داد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا کمترین میزان محوبیت یک رئیس جمهور را در ۷۰ سال اخیر دارد. بر اساس این نظرسنجی جدید، جو بایدن کمترین محبوبیت را در این مقطع از ریاست جمهوری خود در ۷۰ سال گذشته دارد که حتی از «ریچارد نیکسون» و «جیمی کارتر» روسای جمهور دهه هفتاد میلادی این کشو نیز کمتر است. این نتایج نشان داد که امکان انتخاب مجدد او در خطر است.

نظرسنجی گالوپ نشان داد که بایدن ۸۱ ساله، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به رتبه تاسف بار ۳۸.۷ درصد دست پیدا کرد. بر اساس این گزارش، با حدود ۶ ماه باقی‌مانده تا روز انتخابات، بایدن در موقعیت ضعیف‌تری قرار گرفته است.

روزنامه «نیویورک پست» در این باره نوشت، این نتایج ضربه‌ای به جو بایدن وارد کرد. شرایط جسمی و ذهنی بایدن به یکی از موضوعات جنجالی در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده است. نارضایتی از رئیس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا به ویژه در موضوعات مرتبط به وضع مرزها، مهاجرت و مواضع دولت بایدن در قبال جنگ اسرائیل علیه غزه بالاست.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • در چه سنی میزان باروری زنان به انتها می‌رسد؟
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • آموزش سواد مالی به کودکان
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»