Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از راه‌اندازی پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری در باند فرودگاه بوستان ولایت خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم طی دو ماه آینده شاهد برگزاری این دست تفریحات سالم و مفرح برای شهروندان باشیم. - اخبار اجتماعی -

امیر محسنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به راه‌اندازی پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی در بوستان ولایت با بیان اینکه در کلانشهر تهران به محل‌هایی برای تخلیه هیجان شهروندان نیاز داریم، اظهار کرد:  اتومبیلرانی و موتورسواری جزو ورزشهایی هستند که هیجان بسیار بالایی دارند و از آنجایی که در برخی مواقع شهروندان تمایل به استفاده از وسایل نقلیه به شکلهای نامتعارف در سطح شهر را دارند، موظف به ایجاد و توسعه پیستهای اتومبیل‌رانی و موتورسواری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از طریق فدراسیون  اتومبیل‌رانی و موتورسواری کار را به نتایج خوبی رسانده‌ایم و در این راستا، جلسات خوبی با مسئولان مربوطه برگزار کرده‌ایم که منجر به امضای تفاهم‌نامه مشترک بین سازمان ورزش و فدراسیون شده است؛ در این راستا جموعه بوستان ولایت که به‌زودی دهکده ورزش را در آن راه‌اندازی خواهیم کرد برای پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تصریح کرد: در سالهای گذشته در باند فرودگاه قلعه مرغی قدیم، مسابقات اتومبیل رانی برگزار می‌شد و در دهه 40 این باند تجربه برگزاری مسابقات مختلف را به خود دیده است؛ ما نیز در حال مهیا کردن این فضا برای استفاده شهروندان تهرانی در این دهکده ورزشی هستیم.

وی ادامه داد: کارهای مطالعاتی مشاور تقریبا در مراحل پایانی است اما متاسفانه به دلیل ابتلای تعدادی از مشاوران به کرونا، چند روز را از دست داده‌ایم اما با توجه به انجام 90 درصد  مطالعات، پیش‌بینی می‌کنیم طی دو ماه آینده شاهد برگزاری این دست تفریحات سالم و مفرح برای شهروندان باشیم.

محسنی خاطرنشان کرد: در دهکده‌های ورزش که در 4 نقطه تهران طراحی شده حدود 160 بازی و ورزش از سوی مشاور در حال طراحی است؛ هر ورزش و بازی که با فدراسیونی مرتبط باشد به آنها اعلام می‌کنیم تا از فضای موجود استفاده کنند؛ تا به امروز از 51 فدراسیون موجود با روسای 24 فدراسیون جلسه برگزار کرده‌ایم و تعاملات لازم برقرار شده است؛ در دهکده ورزش نیز زیرساخت فضای اتومبیلرانی محیاست و فضای موتورسواری کراس سرعت هم در همان مکان ایجاد خواهد شد.

به گفته محسنی، همه دهکده‌ها را بخش خصوصی  با مشارکت فدراسیون‌های تخصصی و هیئت‌های ورزشی اداره خواهد کرد.

تعمیرات 40 مجموعه ورزشی شهرداری تهران در روزهای کروناییآغاز پرداخت وام 2 تا 7 میلیون تومانی به مربیان ورزشی از هفته آیندهتولید 100 کلیپ آموزش ورزش و بازی در خانه توسط سازمان ورزش/ رقابت 4 هزار گیمر تهرانیخسارت کرونا به سازمان ورزش شهرداری تهران، 10 میلیارد تومان در ماه«دهکده ورزش» 37 هکتاری برای خانواده‌های تهرانی در بوستان ولایت ایجاد می‌شود

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران شهر تهران بیشتر بخوانید... تعمیرات ۴۰ مجموعه ورزشی شهرداری تهران در روزهای کرونایی آغاز پرداخت وام ۲ تا ۷ میلیون تومانی به مربیان ورزشی از هفته آینده تولید ۱۰۰ کلیپ آموزش ورزش و بازی در خانه توسط سازمان ورزش/ رقابت ۴ هزار گیمر تهرانی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تعمیرات ۴۰ مجموعه ورزشی شهرداری تهران در روزهای کرونایی آغاز پرداخت وام ۲ تا ۷ میلیون تومانی به مربیان ورزشی از هفته آینده تولید ۱۰۰ کلیپ آموزش ورزش و بازی در خانه توسط سازمان ورزش/ رقابت ۴ هزار گیمر تهرانی واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران شهر تهران پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ چه ترکیبات گیاهی برای "درمان کرونا در طب سنتی" استفاده می‌شود؟ ۲ جزییات حضور دانش‌آموزان در وضعیت قرمز، زرد و سفید در کلاس‌های درس ۳ فیلم/ واژگونی پژو ۲۰۶ سرقتی حین فرار از دست پلیس ۴ وزارت آموزش و پرورش با کمبود ۳۰۰هزار نیروی انسانی مواجه است ۵ فیلم| کوبیدن مزدا ۳ مسروقه به خودروی پلیس/ فرار نافرجام سارقان ۶ جوانب گوناگون "سقط جنین" در کشورمان کتمان می‌شود/ کمتر از ۳درصد سقط‌ها قانونی انجام می‌شود ۷ تشریح جزئیات چگونگی آغاز به‌کار "مدارس پرجمعیت" در سال تحصیلی جدید ۸ دلیل ایجاد صف وصول مهریه و راهکار کاهش مراجعات از زبان رئیس سازمان ثبت اسناد مهمترین اخبار اجتماعی اعلام آمادگی شهرداری تهران برای استفاده "هیئت‌های عزاداری محرم" از فضاهای ورزشی و پارک‌ها بیکاری ۲.۹ تا ۶.۴ میلیون ایرانی بر اثر "کرونا" اثربخشی ۲ داروی گیاهی برای تسکین سرفه بیماران کرونایی/ «رمدسیویر» باعث کاهش مرگ‌‌ومیر مبتلایان کرونا نمی‌‌شود! توزیع دو میلیون واکسن آنفلوانزا در شهریور/ماسک‌های N۹۵ خارجی را در هفته دولت به مردم می‌دهیم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد سرلشکر باقری:‌ رویکرد ایران نسبت به امارات تغییر خواهد کرد/ امنیت ملی ایران دچار خدشه شود تحمل نمی‌کنیم نامه قالیباف و رئیسی به رهبر انقلاب درباره تصمیم دولت برای فروش نفت عراق|پیام مسعود بارزانی به مصطفی الکاظمی / تأکید بر لزوم توافق اربیل - بغداد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه: فروش اوراق سلف نفتی مجوز ندارد/ دولت مجوز فروش را اعلام کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران اتومبیل رانی و موتورسواری شهرداری تهران بوستان ولایت سازمان ورزش ورزش و بازی دهکده ورزش راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۳۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل