Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-02@03:15:58 GMT

◄ لغو اجرای طرح ترافیک باید بررسی شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۳۳۲۹

◄ لغو اجرای طرح ترافیک باید بررسی شود

تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران گفت: پس از بررسی‌ها، ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره لغو اجرای طرح ترافیک تصمیم می‌گیرد.

به گزارش تین نیوز، محسن هاشمی گفت:‌ یکی از اقدامات مهم شوراهای شهر تصویب بودجه سالانه است که باید بر روی عملکرد این بودجه نیز در شهرداری نظارت کند و مجددا عملکرد شهرداری را در مواجهه با بودجه از نظر کمی و مالی به تصویب برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که معمولا گزارش تفریغ دیر به دست شوراهای شهر می‌رسد، اظهار کرد: شهرداری تهران بزرگ شده و حدود 43 شرکت و سازمان دارد که 70 الی 80 درصد بودجه در قالب این شرکت‌ها و سازمان‌ها هزینه می‌شود و از آنجایی که در ابتدا باید تفریغ بودجه در شرکت‌ها و سازمان‌ها بررسی شود و بعد به صحن شورا بیاید می‌بینیم که این گزارشات با تأخیرهای زیاد به صحن می‌آید و بعضا کامل نیست و سوالات زیادی را در ذهن اعضای شورا ایجاد می‌کند و امروز نیز گزارش تفریغ بودجه با سوالاتی به صورت مشروط به تصویب رسید.

رییس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود طرح ترافیک از اول شهریورماه اجرا می‌شود، اظهار کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا از شهرداری خواسته بود که به مدت یک هفته و بعد از آن هم تا آخر مردادماه طرح را اجرا نکند که هم شهرداری و هم پلیس این مساله را قبول کردند، اما قرار بود گزارشاتی از سطح شهر در مورد تأثیر اجرا نشدن طرح ترافیک همچون تأثیرش در مترو و اتوبوس، اضافه شدن سفرها و غیره احصاء شود و تا الان هم به این حس رسیدیم که عدم اجرای طرح ترافیک نه تنها مشکلی را حل نکرده، بلکه موجب آلودگی هوا و ترافیک نیز شده است و این در حالی است که ما در آستانه پاییز و پدیده اینورژن هوا قرار داریم که باید یک تیم متخصص با بررسی وضعیت شهر آمارها و اطلاعات را تحلیل کنند.

هاشمی با بیان این‌که تصمیمات این چنینی باید شفاف اعلام شود تا اختلافات را افزایش دهد، گفت: موضوع ساده است و ستاد ملی مقابله با کرونا در این زمینه تصمیم می‌گیرد.

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: طرح ترافیک لغو اجرای طرح ترافیک طرح ترافیک حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز به ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازند.

به گزارش مشرق، جلسه علنی نوبت صبح امروز سه‌شنبه مجلس دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف شروع شد.

نمایندگان مجلس روز گذشته و در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، جدول شماره ۵ مربوط به «درآمدها، واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و واگذاری دارایی‌های مالی»، جدول شماره ۷ با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاستگذار در سال ۱۴۰۳» و جدول شماره ۹ با عنوان «برآورد اعتبارات ردیف های متفرقه سال ۱۴۰۳» را تصویب کردند.

جدول شماره ۸ مربوط به «برآورد تملک دارایی‌های مالی» نیز برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

گزارش کمیسیون تلفیق درباره ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه نیز در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد
  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • ۱۹ سامانه جدید ثبت تخلف سرعت در اهواز فعال می‌شود
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • دعوای مجلس و دولت بالا گرفت؛ ماجرا چیست؟
  • آغاز دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است