Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@19:03:05 GMT

نخستین رویداد ملی امتداد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۳۴۲۹

نخستین رویداد ملی امتداد برگزار می‌شود

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نخستین رویداد ملی امتداد با موضوع کمک «مؤمنانه و مسئولیت پذیری اجتماعی»، «شور حسینی»، «خانواده»، «محله و محرم»، «اربعین و کرونا حسرت دیدار»، «زندگی عاشورایی زیست حسینی»، «همبستگی اجتماعی و نذر فرهنگی» برگزار می‌شود.

این رویداد در قالب‌های خدمات و فعالیت‌های نوین، پویش‌ها و اقدامات فرهنگی و اجتماعی، تولید محتوا و آثار هنری، طرح و ایده ایجاد کسب و کار برگزار می‌شود و شرکت کنندگان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۳۴۶۲۲۰۴ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد تا پایان شهریور مهلت دارند، آثار و ایده‌های خود را به دبیرخانه رویداد ملی امتداد ارسال کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماه محرم هیأت عزاداری فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماه محرم هیأت عزاداری فضای مجازی ویروس کرونا ماه محرم هیأت عزاداری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از منتخبین رویداد‌های فرهنگی استان یزد

علی محمد پارساییان مسئول فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد گفت: دومین آیین تجلیل از منتخبین رویداد‌های فرهنگی استان در سال ۱۴۰۲ با حضور فعالان فرهنگی سراسر استان برگزار شد. 

او افزود: در این آیین از ۷۰ نفر از فعالان فرهنگی سراسر استان در سطوح ویژه، یک، دو و سه تقدیر شد.

مسئول فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد ملاک انتخاب فعالان فرهنگی را رصد تمامی فعالیت‌های انجام شده در طول سال ۱۴۰۲ بیان کرد. 

پارسائیان بر اهمیت ترویج کار فرهنگی در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: اگر فرهنگ یک جامعه درست باشد، تمامی کار‌ها تحت تاثیر این فرهنگ به خوبی پیش می‌رود و در مباحث روشنگری، امربه معروف و نهی از منکر می‌تواند موثر واقع شود.

او افزود: وقتی فرهنگ جامعه قوی و برخواسته از معنویت باشد، تمامی زوایای جامعه را در بر می‌گیرد و جامعه با شتاب بیشتری به سمت پیشرفت حرکت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • تجلیل از منتخبین رویداد‌های فرهنگی استان یزد
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • تکیه خاتون آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه گرد
  • تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود