Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@03:35:18 GMT

۲ مازندرانی سفیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۳۴۶۰

۲ مازندرانی سفیر شدند

علی نجفی خوشرودی نماینده سابق مردم بابل در مجلس سفیر ایران در عمان و سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه و دیپلمات اهل محمودآباد نیز سفیر ایران در جمهوری آذربایجان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علی نجفی خوشرودی نماینده سابق مردم بابل در مجلس شورای اسلامی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان و سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه و دیپلمات اهل محمودآباد نیز سفیر ایران در جمهوری آذربایجان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران برای سفرای جدید ایران آرزوی موفقیت کرد و از آنان خواست ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور به سرمایه گذاران و بخش‌های خصوصی و دولتی محل ماموریت خود، برای توسعه، تقویت و تحکیم روابط و مناسبات همه جانبه با دیگر کشورها تلاش کنند.

«سید عباس موسوی» سفیر ایران در جمهوری آذربایجان، «نجفی خوشرودی» سفیر ایران در عمان، «اسماعیل زاده» سفیر ایران در کره شمالی، «قلیچ خان» سفیر ایران در بوسنی و هرزگوین، «شریفی ساداتی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در نامیبیا و «قاسمی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت روابط ایران با کشورهای محل ماموریت خود در زمینه های مختلف، بر تلاش و جدیت در راستای توسعه مناسبات اقتصادی و همکاری های همه جانبه ایران با دیگر کشورها تاکید کردند

علی نجفی خوشرودی متولد بندپی بابل، دارای مدرک کارشناسی ارشد دیپلماسی و سازمان‌های بین‌المللی از دانشکده روابط بین‌الملل پیشتر سفیر فوق العاده و تام الاختیار ایران در قرقیزستان، نماینده مردم بابل و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در مجلس دهم بود که پس از اتمام دوران نمایندگی به عنوان سفیر ایران در عمان منصوب شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران سفیر ایران ایران در عمان نجفی خوشرودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر

تصویری از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا مشاهده می‌کنید./ بیسیمچی مدیا

دیگر خبرها

  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • مخبر: تهران علاقه‌مند به گسترش مناسبات خود با بورکینافاسو است
  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • امیرعبدالهیان: روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است