Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید آذری تاکید کرد اشتباهات داوری علیه فولاد بوده و برخی نمی خواهند فولاد موفق باشد.

سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان، ضمن انتقاد از داوری بازی تیمش با پارس جنوبی جم، امیدوار است تا فولاد با برد در بازی آخر برابر تراکتور تبریز بتواند سهمیه آسیایی را کسب کند.

به گزارش طرفداری، سعید آذری در خصوص تساوی شب گذشته تیمش مقابل پارس جنوبی جم در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور به ایسنا:

واقعا اجازه نمی دهند برنده بازی ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان شرایط طوری شده که برای پیروز شدن به جز تلاش فنی، باید با یکسری متغیرهای کنترل نشده مانند اشتباهات داوری هم مبارزه کنیم.

وی ادامه داد:

سوال من این است که آقای اکرمی داور بازی ما و نساجی چرا چهار هفته است که قضاوت نمی کند؟ این سوال را آقای صفیری به من جواب بدهد. شب گذشته آقای خورشیدی داور بازی ما با پارس دو پنالتی صددرصد را برای تیم من نگرفت.  الان توجیه کمیته داوران و سرپرستان آن چه است؟ بعد از بازی با استقلال که آقای سید علی آن تصمیمات درست را در جریان بازی گرفت فضا علیه فولاد تغییر کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد افزود:

البته مشکل فولاد نیست و بلکه مشکلشان من هستم اما خدای بالای سرم حامی من است و مزد زحماتم را می‌دهد. شما ببینید که در این چند وقت اشتباهات داوری چقدر صدای همه تیم ها را در آورده است.

آذری گفت:

شب گذشته بازیکن حریف در محوطه جریمه یک فن کول انداز سه امتیازی به بازیکن ما زد اما داور که در یک متری صحنه بود پنالتی نگرفت. خورشیدی که خودش مازندرانی است و کشتی بلد حداقل سه امتیاز به خاطر آن کول انداز باید به بازیکنان پارس می داد. همچنین در یک صحنه دیگر فریبرز گرامی بازیکن پارس، بازیکن ما را به تابلوهای تبلیغاتی پرت کرد اما باز هم داور پنالتی نگرفت.

سعید آذری افزود:

برخی ‌ها می‌ گویند فوتبال ما خراب شده و واقعا به خودم می گویم که شاید این فرضیه درست باشد. الان گناه فولاد چیست که این کارها را با ما می ‌کنند؟ تنها گناه فولاد این است که من مدیرعاملش هستم. این باشگاه دارد به فوتبال ایران خدمت می کند. اگر دوست ندارند من کار کنم بگویند که به خانه بروم اما اینطور با تسویه حساب های شخصی فولاد را زمین نزنند.

مدیرعامل باشگاه فولاد در مورد بازی هفته پایانی این تیم با تراکتور که می تواند سهمیه آسیایی را برای فولادی ها داشته باشد گفت:

بازی بسیار سختی با تراکتور داریم اما من بهترین بازیکنان و بهترین مربی جهان را دارم و به آنها اعتماد دارم. مطمئنم که همه بازیکنان تا آخرین لحظه بازی تلاش می کنند تا فولاد به حقش برسد.

آذری در پایان عنوان کرد:

از آقایان نبی و بهاروند خواهش می کنم که حکم سرپرستی اسماعیل صفیری را در کمیته داوران به حکم ریاست قطعی تغییر بدهند. واقعا نمی شود این کمیته مهم را با سرپرستی اداره کرد.

همچنین بخوانید:

احسان مرادیان، دروازه بان فولاد به کمیته انضباطی باشگاه احضار شد جواد نکونام: پارس جنوبی، فوتبال بازی نکرد / دو پنالتی برای فولاد گرفته نشد پارس جنوبی جم 0-0 فولاد خوزستان / همه چیز به هفته آخر کشیده شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پارس جنوبی سعید آذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان

سعيد واسعى گل زد، پاس گل داد، بهترين بازيكن هفته لقب گرفت و عصاى دست نويدكيا در رفسنجان شد.

طرفداری | نام سعيد واسعى در اين هفته‌ها پررنگ‌تر از هر زمان دیگری شنیده می‌شود.

یک پاس گل درخشان در بازی قبلی جام حذفی مقابل استقلال، گل‌زنی برابر استقلال در ورزشگاه آزادی و قرار گرفتن در ترکیب تیم منتخب هفته.

گل‌زنی مقابل فولاد در لیگ برای کسب ۳ امتیاز یک بازی حساس و یک پاس گل دیگر در جام حذفی مقابل پیکان.

کافی است یک خط از مصاحبه مدیرعامل فولاد در مورد واسعی را مرور کنید:

واسعی از نظر فنی در پشت دروازه تمرین می‌کرد و نمی‌توانست به ما کمک کند.

حالا فولاد با همین شیوه مدیریت به جمع مدعیان سقوط پیوسته و واسعی به همراه مس به جمع هشت تیم برتر جام حذفی رسید. قضاوت در این خصوص دشوار به نظر نمی‌رسد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است