Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله حبیب الله شعبانی ظهر یکشنبه در جشنواره مالک اشتر اظهار کرد: این عالم محلی برای رشد انسان است و لذا قواعد و عوامل مؤثر در این رشد توانایی او در یاری رساندن به ولی خدا است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا باری را از دوش ولی خدا برداریم، مطرح کرد: در مقایسه برخورد امام علی (ع) با مالک و اویس، با وجود آنکه اویس به شب زنده‌داری معروف بود، اما ناله‌های حضرت در فراق مالک در نهج البلاغه بسیار سوزناک‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه همدان علت این موضوع را بالا بودن میزان کارایی مالک برای ولی خدا دانست و گفت: عمل صالح تنها خواندن نماز نیست البته آن سر جای خود درست است، اما مصادیق عمل صالح، خدمت به نظام اسلامی و خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه در مسیر تحقق اسلامی شدن در حال حرکت هستیم، عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که در بیانیه گام دوم نیز بر آن تاکید شده است، تلاش برای سرعت بخشیدن به تحقق اهداف اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان جان مایه عمل صالح را اخلاص برشمرد و گفت: اگر نیت و اخلاص در کار نباشد عمل صالح نیز شکل نخواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بالاترین داشته انسان آبروی او است، اظهار داشت: امام حسین (ع) در عاشورا از بین عزت و جان خود، عزت را که بالاترین داشته انسان است انتخاب کرد و لذا امروز نیز باید برای خدمت به نظام و اسلام با آبرو خود به میدان بیایم.

آیت الله شعبانی با اشاره به اینکه عمل هر کس در هر جایگاهی که باشد می‌تواند مصداق عمل صالح باشد، عنوان کرد: امروز باید همه ما با تمام داشته‌های خودمان به میدان بیایم، چرا که دشمن برای مقابله با اسلام همه داشته‌های خود را به صحنه آورده است.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر میزان هجوم به عقاید شیعه دارای آماری چند برابری است و علت آن هم همین تلاش همه جانبه دشمن برای ضربه زدن به اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه برای خدمت در مسیر حق نباید ترسی در انسان وجود داشته باشد، گفت: مردم کوفه انسان‌های بدی نبودند اما ترس آنها باعث شد تا در مقابل امام بایستند و لذا امروز نیز باید به یاد داشته باشیم که اگر همه عالم علیه ما تبلیغ کردند، ما از حرف خودمان بر نخواهیم گشت.

کد خبر 5000062

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه همدان گام دوم انقلاب ویروس کرونا روز خبرنگار محرم 99 بوشهر شیراز آمار کرونا ماه محرم شیوع کرونا عید غدیر خم شهرکرد گرگان قزوین کرمانشاه بیرجند عمل صالح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت نمایندگان مجلس از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از خانه ‌ملت،متن بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

امروز غزه صحنه تقابل یک ملت مظلوم و مصیب‌دیده و مقاوم با جماعتی بی‌رحم و غاصب است، در این معرکه، همدردی با ستمدیدگان و اعتراض به ظالمان کمترین وظیفه انسان‌هاست. سابقه تجاوز و غصب صهیونیست‌ها در فلسطین به ۷ دهه می‌رسد. در این مدت همه راه‌های تسلیم و مسالمت با غاصبان توسط برخی از افراد سست‌ عنصر طی شده است، آنچه امروز در قالب رشادت و حماسه و استقامت غزه بروز یافته است، آتشفشان خشم و درد متراکم ملتی است که سوزش بدعهدی و خیانت را در پهلوی خود حس می‌کند.
اعلام همبستگی با فلسطین از طرف دانشگاهیان جهان به ویژه در کشورهای غربی حرکتی برخاسته از فطرت عدالت خواه و نوعدوست و انسانی است. این حرکت نشان می‌دهد که مظلوم‌نمایی، چهره‌سازی و تحریف حقایق در رسانه‌های جریان اصلی غرب نیز نتوانسته است صحنه خونین غزه را کاملاً بپوشاند. راه‌حل این بحران در بازگشت به عدالت است.
ما نمایندگان دانشگاهی مجلس قانونگذاری ایران ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دانشگاهیان عزیزمان در حمایت از مظلومان غزه، درود خود را نثار همکاران شجاع و دانشجویان ظلم ستیز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط دنیا می‌کنیم و همدردی، همراهی و همدلی خود را با دانشجویان و استادان و آزادیخواهان انسان‌دوست دانشگاه های آمریکا ابراز می‌کنیم و یورش سرکوبگرایانه نیروهای پلیس را به ساحت مرکز علم و دانش و هجوم به تحسن دانشگاهیان در آن کشور محکوم می‌کنیم.خشونت بی‌منطق در مقابل این ندای حق‌طلبانه دردی از ظالمان دوا نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • جوابگوی تمامی بن‌بست‌های پیش آمده اسلام است
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • قدردانی از آموزگارانی که اندیشیدن را آموزش می‌دهند
  • تشخیص بدعت و انحرافات، ویژگی ممتاز یک معلم
  • وجدان بیدار دانشجویان آمریکایی آن‌ها را به صحنه آورده است
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • حمایت نمایندگان مجلس از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا