Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ، ایسنا نوشت: امیر رحمان زاده عضو ستاد اطلاع رسانی و پیشگیری از حوادث کوهستان در خصوص علمیات امداد و نجات کوهنوردان در دماوند گفت: هفته گذشته در دماوند عملیات جستجوی مختلفی انجام شد که در یکی از آنها پس از هفت ساعت جستجوی شبانه در یکی از دره های خطرناک دماوند موفق شدیم کوهنورد مفقودی را بیابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اضافه کرد: همچنین متاسفانه گروه جستجو و نجات جمجمه یک کوهنورد را در دماوند پیدا کردند. این جمجمه در ارتفاع ۳۴۸۰ متری مسیر جنوبی دماوند و در یکی از دره ها یافت شد. 
رحمان زاده در خضوص این جمجمه اظهار کرد: این جمجمه یافت شده توسط تیم هلال احمر برای ارسال به پزشکی قانونی تحویل کلانتری شد اما هویت فرد فوت شده تاکنون مشخص نیست. 
عضو ستاد اطلاع رسانی و پیشگیری از حوادث کوهستان بیان کرد: احتمال می رود این جمجمه مربوط به دانشجویی باشد که دو سال پیش در این مسیر مفقود شده بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جمجمه کوهنورد دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان، با بیان این که این حادثه امشب نهم اردیبهشت ماه از طریق هماهنگی عوامل اورژانس با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات صاحب الزمان (عج) به اعلام شد، گفت: بلافاصله گروه امداد کوهستان سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

ابراهیم بابایی افزود: نیرو‌های اورژانس در دامنه کوه منتظر بودند به محض انتقال مصدوم به پایین مراحل درمانی و انتقال مصدوم را آغاز کنند. 


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در مورد حادثه گفت: تیم تخصصی امداد و نجات از ارتفاع سازمان آتش نشانی در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه دیده که دچار جراحات شدیدی شده بود رسیدند و پس از تثبیت فرد حادثه دیده را به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل و تحویل عوامل اورژانس کردند. 

بابایی تصریح کرد: هنگام به کوه تجهیزات و کفش مناسب به همراه داشته باشند و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه اقدام به پیمایش و حرکت کنند و با برنامه ریزی دقیق در زمانبندی قبل از تاریک شدن هوا به پایین برگشته و از هر گونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد پرهیز کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پرنده‌ای که تا ارتفاع بیش از ۱۱ هزار متری پرواز می‌کند
  • رکورد جهانی ارتفاع پرواز با این پرنده زده شد
  • تلفات سیل‌ در کنیا از ۱۲۰ تن گذشت
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود