Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ متن بیانیه حزب مجمع ایثارگران به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سی سال از ورود پیروزمندانه و غرور آفرین آزادگان مظلوم به خاک میهن گذشت. به این مناسبت جا دارد یاد و خاطره رشادت ها و پایمردی های آزادگان سر افراز که در زندان های  دژخیمان بعثی بیرحمانه ترین شکنجه ها را به جان خریدند اما در برابر دشمن سر ذلت فرو نیاوردند گرامی بداریم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بی گمان آزادگی شاخه ای پر بار از درخت تنومند و پرثمر ایثار و شهادت است که ریشه در مکتب عاشورای حسینی دارد و آزادگان سربلند ما پرورش یافتگان مدرسه سالار شهیدان و آزادگان حضرت امام حسین ع بودند که  نه تنها در برابر رفتارهای غیر انسانی سربازان دشمن تن به تسلیم ندادند بلکه با استقامت ، تدبیر و رفتارهای مهربانانه  ماموران  دشمن بعثی را به  تعظیم در برابر  بزرگواری خود واداشتند. جامعه امروز ما  نیز بیش از گذشته به فرهنگ آزادی و آزادگی نیازمند است و آزادگان و ایثار گران گرامی بزرگترین سرمایه اجتماعی جامعه ما برای انتقال این فرهنگ به خصوص به  نسل جوان هستند.

 حزب مجمع ایثارگران هم پای ملت قدر شناس ایران که در شرایط حاضر سختی ها ی روزگار  و تحریم های خارجی را همزمان با نا مرادی های داخلی تحمل می کند ، درود  و احترام خود را به یکایک آن آزاد مردان نثار  می کند  تا باشد که این پایمردی ها عزت و افتخار تاریخی ملت بزرگوار  را همچنان در دیگر مقاطع تکرار نمایند.

اخبار مرتبط 30 سال بعد از بازگشت اولین گروه آزادگان دفاع مقدس به وطن رییس جمهور: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد سید آزادگان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد به روایت تصویر

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا سالروز بازگشت آزادگان بازگشت آزادگان به ایران سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، سرخ‌پوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید. بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دشمن در برنامه‌ریزی خود به مردم توجه نداشت
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تزریق فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است
  • دریادار سیاری: تزریق فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • نرخ بیکاری جامعه ایثارگری به زیر ۹ درصد رسید
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟