Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:52:13 GMT

«شورای ایمنی» در مدارس اصفهان تشکیل می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۵۰۳۴

«شورای ایمنی» در مدارس اصفهان تشکیل می شود

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش‌هایی که منتج به تصادفات زنجیره‌ای در بزرگراه‌های اصفهان می‌شود، اظهار داشت: به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ابلاغ شده است که بزرگراه شهید دستجردی تا سپاهان شهر، بزرگراه شهید اقارب پرست، خروجی حکیم نظامی به بزرگراه شهید دستجردی با اصلاح نیوجرسی و آسفالت از نظر ایمنی بازسازی و اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیریت بحران استانداری اصفهان پلیس راه و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان را مکلف به اصلاح موارد ایمنی کرد که با اندکی بارندگی زمینه بروز تصادفات را فراهم می‌کند.

نصب بنرهای هشدار در جایگاه‌های سوخت به شهروندان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: الزامات ایمنی با نصب بنرهای هشدار در جایگاه‌های سوخت به شهروندان گوشزد داده شد تا از رفتارهای پرخطر مانند روشن کردن سیگار در پمپ بنزین اجتناب کنند.

وی بیان داشت: حادثه کودک ۱۲ ساله در سی و سه پل در حال بررسی است که نتیجه آن در آینده نزدیک اعلام می‌شود و شهرداری موظف شد مکان‌های پرخطر در فضای سبز و معابر را مسدود کند و نسبت به ایمن سازی آن اقدام کند.

بازگشایی مدارس در چند هفته آینده

شیشه فروش گریزی هم به بازگشایی مدارس در چند هفته آینده داشت و گفت: نحوه بازگشایی مدارس منوط به تصمیمات ستاد مقابله با کرونا خواهد بود.

وی افزود: مدیریت بحران استانداری اصفهان وظایفی را از نظر ایمن سازی به تمام مدارس و دانشگاه‌های استان اصفهان ابلاغ کرده است که در کنار اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی فضاهای آموزشی هم از نظر استانداردسازی و ایمن سازی اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در هر مدرسه «شورای ایمنی» تشکیل می‌شود، تصریح کرد: «شورای ایمنی» مدرسه مرکب از مدیر و تعدادی از عوامل اجرایی مدرسه خواهند بود تا طرح ایمن سازی مدرسه با قوت دنبال شود.

پایش مخاطرات احتمالی و افزایش ضریب تاب‌آوری فضای فیزیکی

وی گفت: با پایش مخاطرات احتمالی و افزایش ضریب تاب آوری فضای فیزیکی واحد آموزشی و برنامه ریزی در نحوه تردد دانش آموزان در مدرسه و رعایت اصول ایمنی و آموزش آنها به دانش آموزان اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 4999375

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستم ایمنی مدیریت بحران ویروس کرونا روز خبرنگار محرم 99 بوشهر شیراز آمار کرونا ماه محرم شیوع کرونا عید غدیر خم شهرکرد گرگان قزوین کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا مدیریت بحران استانداری اصفهان ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی سراهای پرخطر بازار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،همکاری نکردن اوقاف و وزارت میراث فرهنگی یکی از عمده ترین علل ایمن نشدن این سراها است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود