Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پیشرفت عملیات بهسازی روکش آسفالت مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان از مرز 48 درصد فراتر رفت.
به گزارش آریا به نقل از  پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، هوشیام علائی معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: پروژه بهسازی روکش آسفالت کندروهای بزرگراه آزادگان با هدف بهبود فرآیند انجام کار به 5 مقطع اجرایی تقسیم شده است، ضمن آنکه یک مقطع از مسیرهای تندروی بزرگراه در بخش حدفاصل بزرگراه شهید خرازی تا بزرگراه فتح نیز در دستور کار پروژه قرار دارد و اجرای اقدامات ترمیمی در این مقطع اجرایی نیز از پیشرفت قابل ملاحظه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  با بیان آنکه عملیات مرمت و بهسازی مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان، طیف گسترده ای از اقدامات ترمیمی از قبیل تثبیت بستر با سیمان، اجرای بتن غلتکی، روکش آسفالت، پیاده روسازی، اجرای انهار، اصلاح عرض معبر و ایمن سازی مسیرهای ورودی و خروجی معابر مرتبط را در بر می گیرد، خاطرنشان ساخت: در این پروژه بیش از 163 هزار تن بتن غلتکی، 41 هزار تن آسفالت بیندر و بیش از 2 هزار تن آسفالت توپکا مورد استفاده قرار گرفته است.
گفتنی است پروژه بهسازی کندروهای بزرگراه آزادگان حد فاصل پل شهید کاظمی تا بزرگراه شهید خرازی به دلیل وجود خرابی های متعدد و هزینه های بالای نگهداری و با هدف اصلاح هندسی و بهبود عملکرد شبکه هدایت آبهای سطحی، از سال 1396 در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران بزرگراه آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • «طرح ترافیک جدید» امسال اجرایی می‌شود؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار در بزرگراه آزادگان | تغییرات جدید در این بزرگراه مهم
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان