Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از  کادر درمان و پرستاران بیمارستان شهید ستاری به عنوان آزادگان و مجاهدین مبارزه با ویروس منحوس کرونا تقدیر و تجلیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از قرچک،  عرصه دفاع و آزادگی چیزی نیست که با پول قابل سنجش باشد بلکه فقط ارج و پاداش معنوی است که میزانش را بیان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آری کادر درمان نیز فقط با خدا معامله کردند و آنچه در توان دارند به میان آورده  و جان خود را چون آزادگان جنگ تحمیلی جهت دفاع از سلامت مردم ایران اسلامی فدا می‌کنند.

روی این فداکاری ها نمی توان قیمت گذاشت فقط باید گفت: خداقوت و آیه ی:  إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا را برایشان نجوا کرد، زیرا با کمک این آزادگان می‌توانیم در نبرد نابرابر با ویروس منحوس کرونا غلبه نماییم و قطعا پس از سختی آسانی است.

سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی بهانه ی خوبی شد تا امام‌جمعه و رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان قرچک به دیدار کادر درمان و پرستاران بیمارستان شهید ستاری رفته تا از این جهادگران و آزادگان عرصه  سلامت تجلیل بعمل آورند.

تسنیم همراه مدافعان سلامت| کارکنان آزمایشگاه‌ها در خط مقدم تشخیص ابتلا به کرونا قرار دارندتجلیل سپاه استان بوشهر ازخانواده مدافعان سلامتنامگذاری معابری به نام مدافعان سلامت

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی ضمن تقدیر و تکریم از کادر درمانی بیمارستان شهید ستاری در رابطه اجر تلاش‌های بی وقفه کادر درمان در این شرایط کرونایی اظهار داشت: مجاهدت امروز کادر درمان کشور دست کمی از مجاهدان دفاع از حریم وطن ندارد، اجر و ثواب شما قطعا در پیشگاه الهی بسیار بالا است.

وی ادامه داد: یقینا این فعالیت‌های تلاشگرانه و بی وقفه  شما فراموش نشدنی است و در تاریخ ثبت خواهد شد، بودن در این شرایط بسیار سخت است ولی باید توجه داشت که همه تلاشگران نخست در پیشگاه الهی و سپس میان مردم عزتمند خواهند بود. 

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: تکریم نیز کوچک‌‌ترین کاری است که می‌توان در برابر کار بزرگ کادر درمان محترم انجام داد.

اسماعیلی در پایان ضمن گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به کشور، خاطر نشان کرد: کادر درمان همچون مجاهدان دوران دفاع مقدس که از خاک و حریم کشور دفاع می‌کردند ، شما نیز مدافعان سلامت و جان هم نوعان و هم وطنان خود هستید.

انتهای پیام/ی

R1549/P/S6,60/CT11 بیشتر بخوانید... پیکر شهید حکمت‌روش از مدافعان سلامت در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفت جلوه‌های ایثارگونه مدافعان سلامت خوزستان در مبارزه با کرونا مستندسازی شود گروه‌‌های جهادی لرستان پا به‌پای مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا گام برمی‌دارند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پیکر شهید حکمت‌روش از مدافعان سلامت در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفت جلوه‌های ایثارگونه مدافعان سلامت خوزستان در مبارزه با کرونا مستندسازی شود گروه‌‌های جهادی لرستان پا به‌پای مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا گام برمی‌دارند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ احتمال سقوط قیمت‌های سهام/ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست ۲ ‌زمان علمی برای دوران نقاهت بیماران کرونایی چند روز است؟ + پاسخ متخصص بیمارى‌هاى عفونى ۳ سفرنامه تسنیم به قلب محرومیت کردستان ــ ۱| ‌روزگار ناخوش ساکنان روستای «سپیران»/ اینجا مردم آب آشامیدنی ندارند+ فیلم ۴ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: شرایط جمعیتی در ایران "نامطلوب" شد / مجلس ‌طرح "خانواده و جمعیت" را تصویب می‌کند ۵ ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف امسال به پایان می‌رسد ۶ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۷ تولیت آستان قدس رضوی‌: در شهر منتسب به حضرت رضا (ع) نباید خبری از ‌بی‌خانمانی، بیکاری و طلاق ‌باشد‌ ۸ ‌روایت تکان‌دهنده آزاده‌ اصفهانی از ‌‌اردوگاه های رژیم بعث عراق / پذیرایی از اسرا‌ در ‌تونل وحشت / ناگفته‌هایی از سال‌های بی‌قراری + فیلم مهمترین اخبار استانها آیت‌الله علم‌الهدی: نیروهای مسلح به فعالیت ‌جریان‌های سیاسی ‌آسیب‌رسان به انقلاب بی‌تفاوت نباشند /انتقاد از ‌خیانت برخی‌ها‌ در حوزه "مسکن و معیشت" رونمایی از اپلیکیشن «داروفرست» توسط آستان قدس/ بیماران خاص غیرحضوری دارو سفارش دهند گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد روایت آزاده کرمانی از لحظه ورود به ایران / حاج قاسم در بازگشت همه آزادگان ‌به استقبال ‌می‌رفت مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد اتحادیه اروپا: آمریکا حق استفاده از مکانیزم ماشه را ندارد مصاحبه|تحلیلگر آمریکایی: توافق امارات ــ اسرائیل اعتراف با صدای بلند به خیانت است میشل عون: برای کشف حقیقت انفجار بیروت به زمان نیاز داریم/ همه فرضیه‌ها پا برجاست سرلشکر باقری:‌ رویکرد ایران نسبت به امارات تغییر خواهد کرد/ امنیت ملی ایران دچار خدشه شود تحمل نمی‌کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان شهید ستاری مبارزه با کرونا مدافعان سلامت کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمیدرضا اینانلو با اشاره به توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی دارد، می‌تواند توانمندی خود را به کشور‌های دیگر ارائه دهد، همچنین درباره خدمات ضروری برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی، ایران آمادگی کمک به کشور‌های آفریقایی و بهره برداری از این مراکز با صد در صد تجهیزات پزشکی را دارد.

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو افزود: زمینه همکاری درباره انتقال فن آوری و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با گسترش روابط با این کشور‌ها امکان پذیر است.

دومین نشست بین‌المللی ایران و آفریقا با حضور بیش از ۲۰ کشور آفریقایی از ۷ تا ۱۰ اردیبهشت در تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی