Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن عزیز ایران اسلامی روز یکشنبه شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای به همراه امام جمعه چابکسر، فرمانده حوزه‌های مقاومت بسیج کلاچای و چابکسر، رئیس اداره آموزش و پرورش کلاچای و جمعی دیگر با حضور در منزل آزاده سرافراز حاج ابراهیم باقری چایخانسری با او دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوران اسارت هم از خط ولایت و آرمان‌های انقلاب جدا نشدیم

در این دیدار این آزاده سرافراز گوشه‌ای از خاطرات ۴۸ ماه اسارت در زندان‌های رژیم بعثی عراق را بیان کرد و افزود: با وجود سختی‌ها و مرارت‌های فراوان به لحاظ شکنجه‌های جسمی و روحی از خط ولایت و آرمان‌های انقلاب و نظام عدول نکردیم و این برای ما مایه افتخار و مباهات است.

وی گفت: در عملیات کربلای دو در منطقه حاج عمران به اسارت نیروهای عراقی در آمدم و مدت ۴۸ ماه را در زندان‌های رژیم بعثی عراق سپری کردم و با وجود دوری از وطن و ناملایمات فراوان تلاش کردم دین خود را همچنان به اسلام، نظام و ولایت ادا کنم.

همه مدیون خون شهدا و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه چابکسر نیز با بیان اینکه انقلاب اسلامی به سادگی به دست نیامده و برای استقرار آن خون‌های زیادی ریخته شده است، افزود: همه ما بدهکار رشادت‌های شما رزمندگان اسلام هستیم و باید راه این انقلاب را که راه عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است همچنان ادامه دهیم.

علی ابراهیمی رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای هم که از رزمندگان دوران هشت سال دفاع بود به بیان گوشه‌ای از عملیات کربلای دو و نقش رزمندگان گیلانی در این عملیات پرداخت و تصریح کرد: همه ما امروز مدیون خون شهدا هستیم و به برکت این شهداست که دشمنان را در موضع ضعف و انفعال قرار داده است.

آزادگان اسوه صبر و ایثار

شهردار کلاچای نیز با بیان اینکه آزادگان اسوه‌های صبر و استقامت ملت ایران هستند تصریح کرد: این روز یکی از خاطره انگیزه ترین روزهای تاریخ پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است که ملت ایران هیچ گاه این فداکاری‌ها را فراموش نخواهد کرد و همچنان ثبت و ضبط و جاودانه باقی خواهد ماند.

ابراهیم اثنی عشری افزود: اگر این استقامت و پایداری آزادگان نبود مطمئناً کشور ما امروز نمی‌توانست روی پای خود تکیه کند و این امنیت و آرامش کشور مدیون جانفشانی‌های شهدا و استقامت آزادگان است که با از جان گذشتگی و تحمل سختی‌ها و دوری از وطن از انقلاب و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند.

وی ادامه داد: باید قدردان این جانفشانی ها و خودگذشتگی های رزمندگان اسلام بود و تجلیل و تکریم از آزادگان کمترین کاری است که می‌توانیم برای این عزیزان انجام دهیم.

کد خبر 5000213

منبع: مهر

کلیدواژه: رودسر آزادگان جنگ تحمیلی شهرداری کلاچای ویروس کرونا روز خبرنگار محرم 99 بوشهر شیراز آمار کرونا ماه محرم شیوع کرونا عید غدیر خم شهرکرد گرگان قزوین کرمانشاه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویری از نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902969

دیگر خبرها

  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم
  • ببینید | تصاویری از نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • نمایان شدن نارنجک‌های عمل نکرده دوران جنگ تحمیلی در ایلام
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی