Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:02:19 GMT

سرپرست ماشین سازی از بیمارستان ترخیص شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۶۱۵۹

سرپرست ماشین سازی از بیمارستان ترخیص شد

پزشک تیم فوتبال ماشین سازی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه علوی بعد از اتفاقات دیدار دیشب دربی تبریز که منجر به بستری شدن وی در بیمارستان گردید، اظهار داشت: وی قبل از ظهر امروز و با نظر پزشکان از بیمارستان ترخیص شد.

مسعود عباس زاده اضافه کرد: شب گذشته آقای علوی به بیمارستان شهید مدنی تبریز انتقال داده شد و با اقدامات پزشکی به موقع احتمال وقوع هر خطری از وی رفع شد و بعد از آزمایش های لازم پزشکی  و ۱۰ ساعت تحت نظر بودن، شرایط عمومی وی در حالت عادی تثبیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه شرایط عمومی علوی جای هیچ گونه نگرانی ندارد، ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر وی به تمرینات ماشین سازی برگردد.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد علوی هنگام به ثمر رسیدن گل تساوی ماشین سازی با ورود به زمین مسابقه و مشارکت در شادی گل بازیکنان، دچار گرفتگی نفس شد و در کنار خط طولی به زمین خورد که بلافاصله با حضور به موقع اورژانس حاضر در ورزشگاه تمهیدات لازم انجام و به بیمارستان منتقل شد.

علوی از اسطوره های باشگاه ماشین سازی تبریز است که افزون بر ۳۰ سال حضور در این تیم قدیمی آذربایجان را را یدک می کشد.

وی بیش از ۱۵ سال برای تیم ماشین سازی بازی کرده که ۱۰ سال آن کاپیتان تیم بوده است و از دهه ۱۳۸۰ نیز در دوره های مختلف سرپرستی این تیم را بر عهده داشته است.

برچسب‌ها فوتبال ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی فوتبال ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب امیری نژاد ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای استفاده بهینه و نظارت بر عملکرد ماشین آلات دهیاری ها سیستم ردیاب (جی پی اس) بر روی ماشین آلات دهیاری های استان نصب می شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با بیان اینکه بیش ۵۰۰ دستگاه از ماشین الات مختلف در دهیاری های استان بوشهر مستقر هستند اظهار افزود: به زودی با انعقاد قرار داد با یکی از شرکت های استان کار نصب این سیستم بر روی ماشین آلات آغاز شود.

امیری نژاد ابراز امیدواری نمود با تجهیز ماشین آلات عمرانی و خدماتی دهیاریها به دستگاه ردیاب و راه اندازی سامانه تعیین موقعیت (GPS) ، بازدهی بهره گیری از این ماشین آلات در کمک به انجام وظایف دهیاری‌ها، افزایش قابل توجهی داشته باشد.

از ۶۱۹ روستای استان بوشهر تعداد ۳۹۳ روستای استان دارای دهیاری است.

کد خبر 6093201

دیگر خبرها

  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • فیلم| متفرق‌کردن معترضان اسرائیلی با ماشین آب‌پاش
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید