Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور عصر یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین افزود: رای این کمیته در پذیرش درخواست بانک های مربوطه برای جانشینی تملک واحدهای بدهکار یا عدم پذیرش آن و ارایه مهلت به واحدهای بدهکار باید مورد قبول بانک‌ها قرار بگیرد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: این تصمیم با رویکرد حمایت از بخش تولید اتخاذ شده اما نافی تامین حقوق و منافع بانک ها نخواهد بود چراکه منابع بانکی متعلق به مردم بوده و باید برای کمک به رونق تولید در چرخش باشد و از بدهکاران وصول شود اما این اقدام باید با سازوکار مناسبی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی پور با بیان اینکه امروز تولید اولویت اساسی کشور است،تصریح کرد: در سال جهش تولید باید همه اقدامات دستگاه های اجرایی و بانک ها به سود بخش تولید و در حمایت از این بخش باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید از واحدهایی حمایت کنیم که تولید و اشتغال دارند،افزود: باید وضعیت واحدهایی که مسایل آنها در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح می شود به دقت بررسی شود تا کمک های دولتی به واحدهای فعال دارای اشتغال و یا در آستانه راه اندازی گسیل شود.

در این نشست مسایل و مشکلات سه واحد تولیدی استان قزوین در خصوص موضوع جانشینی و تملک بانک ها و استمهال بدهی بانکی مورد بررسی قرار گرفت و مصوباتی برای حل آنها به تصویب رسید.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی جهش تولید استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی جهش تولید استان قزوین تسهیلات بانکی جهش تولید استان قزوین بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌

ایسنا/زنجان مدیر امور اجتماعی اداره‎‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاسیس خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی در سال گذشته به ۱۴۵ واحد رسید که نسبت به سال پیش از آن رشد ۷ درصدی داشت.

سجاد اوجاقلو در گفت‌‍وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد واحدهای تولیدی واجد شرایط در استان دارای خانه های بهداشت کارگری هستند، اظهار کرد: هم اکنون تعداد کمی از واحدهای تولیدی که مشمول راه‌اندازی خانه بهداشت هستند در استان باقی مانده است که تاسیس خانه بهداشت در آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۲۳ هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت، ادامه داد: ارائه خدمات رفاهی و استراحتگاهی برای کارگران در شهرهای سیاحی و زیارتی جزو برنامه‌ها قرار دارد، چرا که ارائه خدمات رفاهی جزو نکات مورد تاکید است و در این راستا در سال گذشته به ۲۳۲۰ کارگر و خانواده‌هایشان خدمات ارائه شده است.
 
اوجاقلو با اشاره به ارائه خدمات ورزشی به کارگران نیز خاطرنشان کرد: تعداد خانه‌های فرهنگ کار افزایش داده شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشند. داشتن جامعه کارگری با نشاط و پویا بهره‌وری را افزایش می‌دهد و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • با ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی آب و فاضلاب موافقت شد
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌