Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ «محمد حیدری» اعلام کرد: محور اسلام آبادغرب - کرمانشاه با ۱۶ کشته و اسلام آبادغرب - حمیل با ۹ کشته پرتلفات ترین محورهای استان در چهار ماه سپری شده از سال جاری بودند که البته نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۴ و ۲ نفر کاهش داشته است.

وی ادامه داد: محور کرمانشاه - کامیاران با هفت نفر کشته و محور روانسر نیز با پنج نفر به ترتیب در رده های سوم و چهارم پرتلفات ترین محورهای مواصلاتی استان تا پایان تیر قرار دارند که البته در این محورها نیز به ترتیب شاهد کاهش ۲۵ و ۲۶ نفری تلفات بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری یادآوری کرد: در مجموع طی چهار ماه سپری شده از سال جاری ۹۳ نفر در محورهای استان کرمانشاه بر اثر سوانح جاده ای جان باخته اند که البته این آمار کاهش تلفات ۳۳ نفری معادل ۲۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد معادل ۶۵ نفر در راه های اصلی جان خود را از دست داده اند، افزود: ۲۸ نفر نیز معادل ۳۰ درصد در راه های فرعی و روستایی قربانی موادث رانندگی شده اند.

وی، جنسیت ۶۹ نفر از افراد فوت شده را مرد و ۲۴ نفرشان را نیز زن اعلام کرد و گفت: از مجموع ۹۳ فرد فوت شده، ۳۸ نفر کمتر از ۲۰ سال، ۴۴ نفر بین ۲۰ تا ۵۰ سال و ۱۱ نفر نیز بالای ۵۰ سال سن داشته اند.

سرهنگ حیدری در پایان و با اعلام اینکه ۶۰ نفر از افراد فوت شده مجرد و ۳۳ نفر متاهل بوده اند، گفت: ۴۱ نفر از قربانیان سوانح رانندگی سرصحنه و ۵۲ نفر نیز در مراکز درمانی جان خود را از دست داده اند.

۷۵ واحد صنفی متخلف در استان کرمانشاه پلمب شد 

رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه، از پلمب ۷۵ واحد صنفی متخلف در نقاط مختلف کرمانشاه به دلیل تخلفات گوناگون خبر داد. 

سرهنگ حسن حیدری اظهار داشت: پلمب این تعداد واحد صمفی متخلف طی ۷۲ ساعت اخیر و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی صورت گرفت.

وی ادامه داد: ۲۶ واحد از این تعداد مربوط به قلیان‌سراها و کافی شاپ ها، ۲۳ واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب و در راستای ماده ۲۷ نظام قانونی صنفی، ۱۴ واحد پوشاک به دلیل تخلفات صنفی، هفت واحد مربوط به آرایشگاه های زنانه، چهار واحد بنگاه های معاملات ملکی و یک باشگاه ورزشی بوده است.

سرهنگ حیدری یادآوری کرد: در این مدت همچنین ۱۷ فقره اخطار پلمب به واحدهای صنفی متخلف نیز صادر شده است.

رییس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه در پایان و با اشاره به بازدید از ۱۲۴ واحد صنفی طی ۷۲ ساعت اخیر افزود: یکی دیگر از اقدامات انجام شده جمع آوری ۲۵۹ عدد قلیان بود.

برچسب‌ها اصناف کاهش تصادفات تصادفات جاده ای کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصناف کاهش تصادفات تصادفات جاده ای کرمانشاه اصناف کاهش تصادفات تصادفات جاده ای کرمانشاه استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات میدانی خود از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف مقادیری شربت و هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091004

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد