Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان استقلال امروز در سالن وزنه مجموعه انقلاب ریکاوری کردند.

پیش از شروع تمرین فرهاد مجیدی برای دقایقی با شاگردانش به صحبت پرداخت.

او با اشاره به اتفاقات شب گذشته به بازیکنان تیمش تذکر داد به حواشی توجه نکنند و برای ۲ بازی آتی مقابل شاهین بوشهر و پرسپولیس آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع به دلیل کنار گذاشتن دانشگر از استقلال اتفاق افتاد و سرمربی آبی پوشان به این شکل به بازیکنان هشدار داد.

وریا غفوری که گفته می‌شد شب گذشته مصدومیت جزئی دارد در تمرین امروز حضور داشت. فرشید اسماعیلی که در دیدار با پیکان حضور نداشت امروز در کنار سایر بازیکنان به کار بدنی پرداخت.

ارسلان مطهری در تمرین امروز حضور داشت، اما دیاباته در تمرین امروز حضور نداشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهاد مجیدی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال

تمرین امروز استقلال تحت تاثیر حضور هواداران این تیم در محل برگزاری تمرینات قرار داشت و در یک روز تعطیل، هواداران تیم آبی پایتخت از فرصت به دست آمده نهایت استقاده را برده و خود را به محل تمرینی تیم محبوب خود رسانده بودند.

اما این حضور به قدری پرشور بود که مسئولان باشگاه استقلال هم انتظار آن را نداشتند و حتی در دقایق ابتدایی تمرین موجب بروز بی نظمی هم شد و باتوجه به اینکه جایگاه تماشاگران در کمپ مرحوم ناصر حجازی نیمه تمام است، برخی از تماشاگران در اوایل تمرین جایی برای نشستن و تماشا نداشتند تا مسئولان کمپ دچار چالشی جدی شوند.

در نهایت عده‌ای پشت دروازه و کنار زمین نشسته و به نظاره تمرین پرداختند و عده‌ای هم روی لبه های سکوها حضور داشتند تا این مشکل هم به نوعی برطرف شود که البته دلیل اصلی آن عدم انتظار مسئولان استقلالی بابت حضور این تعداد تماشاگر در تمرین بود.

تمرین شاگردان جواد نکونام هم با گرم کردن و نرم دوی شروع شد و بازیکنان این تیم در قالب دو تیم در زمینی کوچک مشغول بازی بودند.

امیرحسین صادقی، بهتاش فریبا، بابازاده و خانواده رافائل سیلوا تماشاگران ویژه تمرین امروز بودند و نکته جالب عدم حضور مهدی هاشمی نسب در تمرین بود که هنوز دلیل آن مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید علت این غیبت چه بوده است. همچنین زبیر نیک نفس تنها بازیکنی بود که در این جلسه تمرینی احساس درد می‌کرد.

انتهای این جلسه تمرینی هم با اشتیاق زیاد هواداران و بی نظمی و هرج و مرج برای درخواست عکس سلفی با بازیکنان همراه بود و همچنین این حضور پرشور موجب ترافیک شدیدی هم در خیابان منتهی به کمپ ناصر حجازی شده تا جمعه شلوغ آبی پوشان این چنین به پایان برسد.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • هجوم سلفی‌بگیران و مصدومیت یک استقلالی
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان