Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر امیر احمری نژاد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از تصویب هفت رشته جدید در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته جهت نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ در این واحد دانشگاهی خبرداد و افزود: پذیرش در این هفت رشته براساس سوابق تحصیلی صورت خواهد گرفت.
این مسئول با اشاره به اینکه سیاست های کلی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در زمینه تصویب رشته ها بر اساس چشم‌انداز و استراتژی تدوین شده است، گفت: با احتساب این رشته ها تعداد رشته های دایر در این واحد دانشگاهی به بیش از۲۴۰ رشته تحصیلی افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این هفت رشته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) صورت خواهد گرفت که این رشته ها شامل یک رشته در مقطع کارشناسی پیوسته با محل تحصیل در مجتمع واحد یادگار امام (ره) شهرری با عنوان «مدیریت فرهنگی و هنری» و پنج رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته با عناوین «حرفه ای طراحی و تکنولوژی دوخت»، «مهندسی فناوری کنترل ابزار دقیق»، «سخت افزار کامپیوتر»، «مهندسی فناوری برق مترو»، «آموزش زبان انگلیسی» و کارشناسی پیوسته «مدیریت فرهنگی و هنری» و یک رشته با عنوان «مهندسی نرم افزار کامپیوتر» در مقطع کارشناسی ناپیوسته ویژه مجتمع مادران و محل تحصیل در مجتمع ابوالفتوح رازی است.
احمری نژاد به تنوع رشته های مختلف، موقعیت خوب جغرافیایی، دسترسی آسان از نقاط مختلف شهری و همچنین امکانات، ظرفیت ها و تجهیزات واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری اشاره کرد و افزود: از جمله امکاناتی که دانشجویان این دانشگاه در اختیار دارند می توان به بیش از ۸۰ آزمایشگاه و کارگاه با محیط مناسب و دستگاه های پیشرفته، کتابخانه مجهز با بیش از ۱۷۵  هزار جلد کتاب، سالن های تربیت بدنی و سالن بدنسازی مناسب و مجهز، نمازخانه ها، آشپزخانه مکانیزه، سالن غذاخوری و رستوران، کلینیک سلامت (با حضور پزشک معتمد) اشاره کرد.
 وی ادامه داد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری بالغ بر ۲۰ هزار دانشجو در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی در شاخه های فنی و مهندسی، هنرو معماری، علم انسانی و علوم پایه  مشغول به تحصیل هستند.  
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در پایان یادآور شد: این دانشگاه با بیش از ۱۰۰ هزار فارغ التحصیل نقش به سزایی در ارتقای اهداف عالیه نظام آموزش کشور داشته است و بسیاری از این فارغ التحصیلان جذب موسسات و سازمانهای مختلف شده اند.

برچسب‌ها شهرستان ری دانشگاه آزاد اسلامی سال تحصیلی 98

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری دانشگاه آزاد اسلامی سال تحصیلی 98 شهرستان ری دانشگاه آزاد اسلامی سال تحصیلی 98 واحد یادگار امام خمینی رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها

دانشگاه پیام نور اعلام کرد: دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه از امروز می‌توانند محل آزمون پایان ترم خود را تغییر دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دانشگاه پیام نور در اطلاعیه‌ای از زمان تغییر محل آزمون مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

براین اساس، دانشجویان می‌توانند با پرداخت شهریه از ۸ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق سامانه گلستان به نشانی ؛ Reg.pnu.ac.ir نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

کد خبر 748343

دیگر خبرها

  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز