Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی گفت:از کارگروه تخصصی فعالیت سمن‌ها در حوزه پیشگیری از اعتیاد حمایت می‌کنیم و از مشارکت تمام تشکل‌های غیردولتی و خیرین استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی مطرح کرد: هدف کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی در حوزه مبارزه با چهار محور اصلی است که یک محور به صورت تخصصی در حوزه نیروهای نظامی و امنیتی است، بیان کرد: مردم در زمینه درمان، پیشگیری و صیانت می‌توانند مداخله و به سیاست‌های  ابلاغی تعریف شده کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین صالحی با بیان اینکه خوشبختانه در خراسان رضوی این حرکت در سال‌های گذشته شروع شده و در یک سال اخیر شتاب خوبی گرفته، اظهار کرد: استاندار و معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری، تاکید داشتند تا ما از حداکثر توان و ظرفیت تشکل‌های غیردولتی در استان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مکان‌هایی که بسیار می‌تواند به ما کمک کند مجمع جوانان استان است، چرا که جامعه هدف ما جامعه جوانان است، ادامه داد: تفاهم‌نامه‌ای که امروز میان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و مجمع جوانان استان منعقد خواهد شد می‌تواند شوری در کشور باشد که کار الگویی و پایه را ترویج دهد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی افزود: این طرح تا کنون در جایی از کشور اجرا نشده که یک کارگروه تخصصی فعالیت سمن‌ها را در حوزه پیشگیری از اعتیاد، صیانت و درمان انسجام بخشی کند و ما قصد حمایت جدی از این حوزه را داشته و از مشارکت تمام تشکل‌های غیردولتی و خیرین استقبال می‌کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مواد مخدر شورای هماهنگی مبارزه تشکل های غیردولتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گفت: مجمع خیرین برنامه ها و خط مشی ستاد عتبات را ادامه می‌دهد و از ظرفیت آنان برای تقویت برنامه‌ها استفاده می کند.   سردار حکمتیان افزود: با برگزاری این مجمع در استان اعضای هیات مدیره انتخاب می‌شوند تا شاهد فعالیت مجمع خیران حرم ساز استان باشیم.   وی اضافه کرد: این مجمع در مسیر اهداف و ماموریت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و استفاده از ظرفیت نیکوکاران و خیرین برای تسریع در بازسازی این اماکن مقدس فعالیت خواهد کرد.   سردار حکمتیان گفت: در انتخابات مجمع خیرین حرم ساز استان از بین ۷۰ داوطلب برای حضور در هیات امنا و بازرسی با رای گیری، افرادی برای اعضای اصلی هیات امنا انتخاب می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • افزایش ۲۰ درصدی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر