Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت در خصوص لغو عرضه اوراق نفتی در بورس گفت: عرضه این اوراق طبق قانون بودجه، قانونی است و ربطی به پیش فروش نفت با سررسید ۲ ساله (طرح گشایش اقتصادی) ندارد.

 بیژن نامدار زنگنه در حاشیه نشست امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در جمع خبرنگاران در این باره تصریح کرد: اوراقی که قرار بود، منتشر شود اوراق مالی - اسلامی است که در قانون بودجه نیز اجازه انتشار آن هم به دولت و شرکت نفت داده شده بود؛ طی یکی دو روز آینده مشکل حل و اوراق عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در عرضه این اوراق یک خلط مبحثی با پیشنهاد پیش فروش نفت با سررسید دو ساله - گشایش اقتصادی که هنوز نهایی نشده - انجام شده بود لذا نمایندگان مجلس و دیوان محاسبات گفتند که عرضه این اوراق ابهام دارد.

وزیر نفت ادامه داد: ما هم گفتیم که نمایندگان دیوان محاسبات، سازمان امور مالیاتی، وزارت نفت و نمایندگان مجلس بنشیند و با هم مشکل را حل کنند.

وی با اشاره به طرح این موضوع در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در جلسه امروز نیز محتوای کلی مطرح شد که البته کمیسیون نیز نظرش کمک به وزارت نفت است.

زنگنه خاطرنشان کرد: قرار شد که این ابهامات ظرف امروز و فردا رفع شود چرا که عرضه این اوراق خلاف قانون نیست و مطابق با قانون بودجه است؛ فکر می‌کنم موضوع یکی دو روزه حل و اوراق نفتی در بورس عرضه شود./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: عرضه این اوراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت