Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد احمدی روز یکشنبه در آیین تجلیل از خانواده و تکریم بازنشستگان اظهار داشت: سال گذشته هم ٢۵ میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به سه هزار و ۴٧۴ نفر پرداخت شد.
وی افزود: ٢۶ هزار و ٨۶ نفر بازنشسته کشوری در کردستان داریم که از این تعداد، ١۴ هزار و ٨٧٣ نفر معادل ۶١ درصد بازنشستگان آموزش و پرورش هستند و در مرحله بعد بازنشستگان علوم پزشکی با سه هزار و ۸۰۰ نفر معادل ١۵ درصد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی اضافه کرد: ۲۵ هزار شاغل به ما کسورات پرداخت می‌کنند که بخشی از حقوق بازنشستگان از این طریق پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به برخی خدمات صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: ٣۶٠ هزار تومان یارانه سفر به هر بازنشسته در نظر گرفته می‌شود که آنها می‌توانند چهار بار از این طریق به سفر بروند.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری کردستان گفت: افزایش سقف و خدمات بیمه‌ تکمیلی، ایجاد صندوق امداد بازنشستگان و طرح یاری که امکان خرید اقساطی برای بازنشستگان را فراهم می‌کند برخی از فعالیت‌ها در راستای رفاه حال این قشر است.
احمدی تاکید کرد: خانه امید سنندج و سقز به زودی افتتاح می‌شود و زمینی هم برای ساخت خانه امید در مریوان مشخص شده است.
وی یادآور شد: به غیر از شهرستان‌های مریوان و کامیاران، بازنشستگانی که خانه ندارند می‌توانند با مراجعه به تعاونی آموزش و پرورش اقدام به ثبت نام کنند.


امضای توافقنامه میان صندوق بازنشستگی و صندوق قرض‌الحسنه مهر ایران 
رییس شعب صندوق قرض الحسنه در کردستان هم در این نشست با اشاره به توافقنامه امضا شده میان این صندوق و صندوق بازنشستگی کشوری کردستان اظهار داشت: قول می‌دهیم هیچ بازنشسته‌ای پشت درهای این صندوق نماند و به همه خدمت ارائه دهیم.  
حسام‌الدین اسعدی افزود: بر اساس این توافقنامه خود بازنشستگان برای دریافت تسهیلات به عنوان ضامن قبول می‌شوند و این رویه را برای تسهیلات ازدواج فرزندان آنها هم اجرا می‌کنیم.  
وی اضافه کرد: طرح کالا کارت برای بازنشستگان استان اجرا می‌شود و امکان بهره‌مندی وجود دارد که طبق آن ب‌توانند تا سقف پنج میلیون تومان کالا خریداری کنند.  
اسعدی یادآور شد: با توافقی که با شرکت اسنوا داریم بازنشستگان می‌توانند تا سقف ٢٠ میلیون تومان بدون ضامن از تسهیلات خرید کالای خانگی بهره‌مند شوند.  
وی تاکید کرد: طبق توافقی که با کلینیک دندانپزشکی خواهیم داشت، بازنشستگان می‌توانند تا سقف ٢٠ میلیون تومان از خدمات داندانپزشکی بهره‌مند شده و آن را به صورت اقساط پرداخت کنند.  

برچسب‌ها صندوق بازنشستگی کشور کردستان تسهیلات ارزان قیمت بازنشستگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی کشور کردستان تسهیلات ارزان قیمت بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشور کردستان تسهیلات ارزان قیمت بازنشستگان صندوق بازنشستگی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات

به گزارش صدای ایران از ایرنا،روح اله خدابنده لو روز جمعه افزود: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می‌توانند از مشوق‌های بیمه‌ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره‌مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • مسمومیت ۱۰ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات