Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-28@22:34:02 GMT

واکنش وکیل برانکو به پیشنهاد تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۸۷۰۹

صراط:

دارو بوشچ، وکیل برانکو در واکنش به شایعه علاقه‌مندی باشگاه تراکتور به استخدام برانکو ایوانکوویچ گفت: برانکو امسال قصدی برای سرمربیگری در هیچیک از باشگاه‌های ایرانی را ندارد.

به گزارش تسنیم وکیل سرمربی پیشین پرسپولیس در مواجهه با این پرسش که «آیا اصلاً پیشنهادی رسمی از جانب باشگاه تراکتور دریافت کرده‌اید؟»، خاطرنشان کرد: خیر، پیشنهادی رسمی از جانب باشگاه تراکتور به ما نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا این احتمال وجود دارد با توجه به پیشنهاداتی که برانکو از باشگاه‌های بزرگ ایرانی دارد، بخواهد قراردادش را با فدراسیون فوتبال عمان با توافقی دوجانبه فسخ کند؟»، اظهار داشت: خیر. فدراسیون فوتبال عمان به طور مرتب دستمزد برانکو را پرداخت می‌کند، چیزی که هیچیک از باشگاه‌های ایرانی قادر به انجامش نیستند، بنابراین او قراردادش را با آنها فسخ نخواهد کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وکیل برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال عمان باشگاه تراکتور صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر توسعه اجتماعی عمان که به دعوت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، به ایران آمده است بعد از بازدید از اکسپوی ایران و آشنایی با دستاوردهای جمهوری اسلامی همچنین در پی بازدید از مرکز شوق زندگی تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران در نشستی دوجانبه با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، مباحث مشترک بین دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

خانم لیلا احمد عواض النجار، ضمن اظهار خرسندی از مشاهداتش در مورد پیشرفت‌های بانوان ایران و برنامه‌های ایران در آسیب‌های اجتماعی، خواستار تبادل تجربیات و تنظیم برنامه‌های مشترک بین زنان ایران و عمان شد. وی همچنین شیوه‌های به کار گرفته شده در آسیب‌های اجتماعی در مرکز بهزیستی ایران را تحسین کرد.

خزعلی نیز در این دیدار با اشاره به اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بسیار بین ایران و عمان پیشنهاد پروژه‌های مشترک در زمینه خانواده و همچنین برپایی نمایشگاه‌های مشترک برای بانوان خصوصاً در بخش صنایع دستی و شرکت‌های دانش بنیان را ارائه کرد. همچنین لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی از مسائل مورد تاکید خزعلی بود.

کد خبر 6090575

دیگر خبرها

  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • واکنش مفتی عمان به تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!