Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکا در گزارشی به ۷ سوال مهم درباره آینده بارسلونا اشاره کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از مارکا، بارسلونا بعد از شکست عجیب و غریب 8-2 مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و در حال عبور از بحرانی است که شاید هیچگاه مانند آن را تجربه نکرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بااین‌حال هفت سوال اساسی درباره آینده بارسلونا و البته فوق ستاره آرژانتینی این تیم یعنی لیونل مسی وجود دارد که باید به آنها پاسخ داده شود.

آیا کیکه ستین به عنوان سرمربی بارسلونا ادامه خواهد داد؟
نه؛ این تصمیم پیش از پایان رقابت‌های لالیگا اتخاذ شده بود؛ جایی که بارسلونا قافله قهرمانی را به رقیب دیرینه خود یعنی رئال مادرید واگذار کرد. سرمربی اسپانیایی شاید تنها با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای ماندن در نوکمپ شانس داشت؛ اتفاقی که کاملاً رویایی به نظر می‌رسید و نهایتا با یک فاجعه کار بارسا در چمپیونزلیگ به پایان رسید.
همچنین به نظر می رسد که طی ساعت آینده به شکل رسمی جدایی ستین از بارسا رسمی خواهد شد.

از دیجیکالا امروز با ۴۰٪ تخفیف کفش بخ

از دیجیکالا امروز با ۴۰٪ تخفیف کفش بخر!

سرمربی جدید بارسلونا چه کسی خواهد بود؟
هنوز مشخص نیست اما اسامی زیادی وجود دارند که هیئت مدیره بارسلونا در حال بررسی آنهاست. از مائوریسیو پوچتینو به عنوان یکی از جدیدترین گزینه ها برای حضور در نوکمپ یاد شده اما سرمربیگری این آرژانتینی در اسپانیول و البته علاقه ای که پیش از این برای سرمربیگری در رئال مادرید نشان داده بود، باعث شده که هواداران بلوگرانا به شدت با این موضوع مخالفت کنند.

از طرفی رونالد کومان و خاوی گارسیا پیمنتا در حال حاضر بیشترین شانس را برای هدایت بارسا در فصل آینده دارا هستند.

آیا بارتومئو استعفا خواهد داد؟
با وجود اینکه به نظر می رسد رئیس باشگاه بارسلونا نقش مهمی در ناکامی های اخیر این تیم در لیگ قهرمانان اروپا داشته و هواداران نیز خواهان استعفای او هستند اما خود او هیچ قصدی برای ترک این تیم ندارد. با وجود این که او از لحظات دشواری که بارسلونا آن را سپری می کند، آگاه است اما احساس نمی‌کند که نیازی به ترک این باشگاه وجود داشته باشد.

آیا انتخابات زودهنگام برگزار خواهد شد؟
این سوالی است که در حال حاضر نمی‌توان هیچ پاسخ قطعی برای آن یافت. با این وجود چیز مشخص این است که دوره ریاست بارتومئو در سال 2021 به شکل رسمی پایان خواهد یافت. با این حال گفته می‌شود که موضوع برگزاری انتخابات زودهنگام روز دوشنبه در جلسه سران باشگاه بارسلونا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

آیا برخی از بازیکنان ناکارامد بارسا در لیست فروش قرار خواهد گرفت؟
ایده تیم فنی بارسلونا این است که بلافاصله تیم را بازسازی کند. جرارد پیکه ،سرخیو بوسکتس ،یوردی آلبا، ایوان راکیتیچ ،آرتورو ویدال و لوئیس سوارز لیست بازیکنانی را تشکیل می دهند که این باشگاه علاقه چندانی به ادامه همکاری با آنها ندارد. با این وجود دو مشکل بر سر جدایی آنها از بارسا وجود دارد؛ اول اینکه آنها هنوز با باشگاه کاتالانی قرارداد دارند و موضوع دیگر اینکه هیچ تیمی حاضر نیست در مقطع کنونی حقوق بالای این بازیکنان را پرداخت کند.

آیا لیونل مسی در بارسلونا خواهد ماند؟
با توجه به فصل ناامید کننده ای که بارسلونا پشت سر گذاشت و عصبانیت لیونل مسی از مدیریت باشگاه، به نظر می رسد که فوق ستاره آرژانتینی در حال حاضر به ترک بلوگرانا فکر می‌کند. در این مرحله هیچ چیز را نمی توان رد کرد؛ این حالی است که قرارداد فعلی او در ژوئن 2021 به پایان خواهد رسید.

آیا پولی برای جذب بازیکن جدید وجود دارد؟
بارسلونا در حال حاضر به دلیل مسائل مربوط به ویروس کرونا شرایط اقتصادی خوبی را تجربه نمی کند و به نظر می‌رسد که آنها تنها در صورت فروش برخی بازیکنان خود، موفق به جذب ستاره های جدید خواهند شد. در واقع به همین دلیل است که تیم فنی بارسلونا به فروش برخی از بازیکنان خود اصرار زیادی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بارسلونا فوتبال کیکه ستین مسی نظر می رسد حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و موفق شد در یک دیدار پر از اتفاق و جنجالی با نتیجه 2-4 برابر حریفش به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را در خانه حفظ کند.

لواندوفسکی ستاره اصلی تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل مهم را برای آنها به ثمر برساند اما یک گل دیگر توسط فرمین لوپز به ثمر رسید که این فصل ستاره جوان و درخشان بارسلونا بوده و نقش مهمی را در ترکیب این تیم و تحت هدایت ژاوی ایفا کرده است.

این بازیکن پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه ما چند هفته بسیار سخت و دشوار را پشت سر گذاشتیم. در طول مدت اشتباهات بسیاری انجام دادیم اما این شرایط سپری شده است و امروز توانستیم در یک بازی مهم به پیروزی برسیم.

تصور کردن این که من توانسته‌ام هشت گل برای تیم اول به ثمر برسانم بسیار دشوار است. برای رسیدن به اینجا به سختی تلاش کردم. از سرمربی و تمام اعضای تیم برای اعتمادی که به من داشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم که بتوانم به همین شکل به بازی کردن ادامه دهم.»

دیگر خبرها

  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • قانون اصلاحی بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • (ویدئو) پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • ببینید | پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!