Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه فولادخوزستان در خصوص داوری شب گذشته دیدار برابر پارس جنوبی و همچنین اتفاقات اخیر بیانیه‌ای صادر کرد. تاریخ انتشار: 23:07 - 26 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۷۴۴۵

خبرگزاری میزان - به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، در این بیانیه آمده است:

ظاهرا کسب سهمیه برای فولاد به مذاق عده‌ای خوش نمی‌آید که این چنین باشگاه ما را مورد آماج حملات ناجوانمردنه قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر تا هفته گذشته شک و تردید داشتیم که نمی‌خواهند باشگاه فولاد سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، امروز با اطمینان اعلام می‌کنیم، چنین هدفی وجود دارد. اینکه چه کسی نمی‌خواهد فولاد سهیمه بگیرد، برای این باشگاه و مردم خوزستان نامعلوم است اما فقط کافی است بازی شب گذشته مقابل پارس جنوبی جم را یک بار تماشا کنید، تا شما هم مطمئن شوید. در این بازی آقای اشکان خورشیدی داوری بازی که در دیدار رفت فولاد و پرسپولیس، مرتکب اشتباه شد تا حریف به یک پنالتی برسد و سه امتیاز را بگیرد، شب گذشته هم دو پنالتی واضح و آشکار را ندید تا بازی مساوی تمام شود. 

تمام کارشناسان داوری و تمام اهالی فوتبال از شب گذشته تا امروز، با دیدن این صحنه‌ها انگشت به دهان مانده‌اند که چطور آقای اشکان خورشیدی پنالتی‌های به این واضحی را ندید. برای باشگاه فولاد جای سوال دارد چطور در این فوتبال خطاهای 10 درصدی یا برخوردهای ساده پنالتی است ولی حمله بدون توپ مدافع پارس جنوبی به مهاجم فولاد که باعث شد 3 متر به بیرون زمین پرتاب شود، پنالتی نیست؟! و یا فن سه امتیازی مدافع پارس جنوبی به شیمبا چطور می‌تواند پنالتی نباشد؟!

برای باشگاه فولاد و مردم خوزستان، این تصمیمات عجیب و غریب و این اراده خودجوش برای دورماندن از سهمیه آسیا، همچنان شک و تردید زیادی به وجود می‌آورد که فدراسیون فوتبال باید پاسخگوی آن باشد. در دیدار مقابل نساجی هم همه شاهد ناداوری آشکار علیه فولاد بودند به شکلی که اکرمی داور مسابقه فعلا از قضاوت محروم است. اما آیا این محرومیت، جوابگوی آرزوهای از دست رفته یک استان که مردمش نه آب دارند و نه هوا، هست؟ بار دیگر بر همه عیان شد باشگاه فولاد هم مثل مردم خوزستان مظلوم است و قربانی معادلات سیاسی فوتبال می‌شود. 

باشگاه فولاد قصد ندارد به داوری اتهام بزند اما چرا این اشتباهات باید در هفته‌های منتهی به پایان لیگ، به صورت سریالی برای فولاد اتفاق بیفتد؟ آیا کسب سهمیه برای فولاد، باعث می‌شود تا طرفداران بعضی تیم‌ها به فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش حمله کنند؟ آیا گناه فولاد این است؟ باشگاه فولاد نه کانال طرفداری دارد و نه پیج‌های اینستاگرامی که شبانه روز مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش را مورد لطف قرار دهند. کم کم این موضوع بر همگان اثبات شده آنها برای فرار از حملات ناشی از سهمیه نگرفتن بعضی تیم‌ها، دیواری کوتاه‌تر از دیوار فولاد پیدا نمی‌کنند. قصد نداریم اتهامی بزنیم ولی آیا هواداران فولاد نباید به اتفاقات چند هفته گذشته کاملا مشکوک شوند؟!

ظاهرا سهمیه فولاد باعث می‌شود واژه فوتبال پاک دوباره در فوتبال ایران مطرح شود. در دیدار پارس جنوبی جم هم چون منافع تیم‌های دیگر در خطر بود همه دست به دست هم دادند تا آن اتفاقات تلخ رقم بخورد. اگر نمی‌خواهید فولاد سهمیه بگیرد مرد و مردانه اعلام کنید نه اینکه پشت پرده و به صورت ناجوانمردانه، یک استان و تلاش‌های یک ساله‌اش را قربانی کنید.

بیشتر بخوانید: پورموسوی: حق ما نیست در اینجای جدول باشیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال باشگاه فولاد پارس جنوبی برای فولاد شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال از رفتار باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال در صدور بیانیه‌های اعتراضی انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منصور قنبرزاده درباره ابهام نسبت به قانون سازمان لیگ درباره جایگاه تیم‌های هم‌امتیاز در جدول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابهامی در مصوبه هیئت رئیسه وجود داشت. در این مصوبه صراحتاً آمده بود که در صورتی که امتیازات برابر باشد، تفاضل گل تعیین‌کننده است و بحث بازی مستقیم در میان نبود. این مصوبه متعلق به دوره قبل از هیئت رئیسه فعلی بود و اصلاح نشده بود. سازمان لیگ این ابهام را برطرف کرد.

وی در مورد جرایم سنگینی که سازمان لیگ برای باشگاه‌های بیانیه‌نویس در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها به جمع‌بندی رسیدند که رفتارها در فوتبال حرفه‌ای نباید به این شکل باشد. برخی باشگاه‌ها در دقیقه 20 بیانیه می‌دادند و برای بیانیه‌نویسی، مسابقه‌ای بین باشگاه‌ها ایجاد شده بود. هیئت رئیسه سازمان لیگ در جلسه‌ای که تعداد قابل توجهی از اعضا در آن شرکت کرده بودند، خواستند که این مسئله ساماندهی شود.

قانون جدید سازمان لیگ؛ پالایش فضای مسموم به شرط شجاعت و شفافیت

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال که با برنامه «ورزش و مردم» گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه تصریح کرد: جرایمی برای باشگاه‌ها در نظر گرفته شد که در صورت تکرار، مبلغ آن بیشتر می‌شود. تنبیهات انضباطی در حد محرومیت توسط کمیته انضباطی اعمال می‌شود. انتظار می‌رود همه باشگاه‌ها برای آرامش فضا، اعتراض‌های خود را به مبادی ذی‌ربط اعلام کنند.

قنبرزاده با بیان اینکه دست باشگاه‌ها از طریق قانون باز است، گفت: اعتراض باشگاه‌هایی که فکر می‌کنند حقی از آنها ضایع شده است، در کمیته‌های مربوطه بررسی خواهد شد. در این شرایط نیازی به بیانیه‌نویسی نیست. برخی باشگاه‌ها، قانون فوق را رعایت کردند و فقط یکی دو نفر که پیشکسوت محسوب می‌شوند، صحبت‌هایی کردند که از باشگاه‌ها خواستیم این موضوع را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • اولتیماتوم سازمان لیگ به صدرشیمی
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد