Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@03:38:27 GMT

اقدامات اتاق اصناف مشهد برای دهه اول محرم

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۹۵۵۶

اقدامات اتاق اصناف مشهد برای دهه اول محرم

ایسنا/خراسان رضوی مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد گفت: ما در ایام محرم گشت‌های مشترکی با اتحادیه پیش‌بینی کردیم که از ۲۵ مرداد ماه شروع شده و در دهه اول محرم نیز ادامه دارد.

امیر دلداری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اقدامات اتاق اصناف برای ماه محرم اظهار کرد: مساله بسیار مهمی که در خصوص ماه محرم وجود دارد، این است که ستاد ملی و استانی کرونا برای مراسمات محرم چه تصمیمی می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظارت خود را از واحدهای صنفی منطقه ثامن بیشتر خواهیم کرد و پایگاه ویژه نظارتی اطراف حرم نیز فعال‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی امسال نذر ماسک کردند، بنابراین یک مساله بسیار مهم قیمت مصوب ماسک است که نظارت ویژه‌ای روی آن انجام می‌دهیم، عنوان کرد: قیمت ماسک‌های صنعتی و کارگاهی ۱۵۰۰ تومان تعیین شده که بر این قیمت نظارت می‌کنیم تا با قیمت مصوب به دست مردم برسد. مشکلاتی نیز در زمینه تامین مواد اولیه ماسک وجود دارد که در حال پیگیری است تا مواد اولیه به راحتی در دسترس تولیدکننده قرار بگیرد.

دلداری در خصوص طرح نظارتی اتاق اصناف برای دهه اول محرم گفت: ما یک طرح نظارتی را شروع کردیم که در مرحله اول ۱۰۰۰ تن شکر مصرف خانوار با قیمت مصوب ۷۳۰۰ تومان برای مصرف‌کننده در اختیار صنوف قرار گرفته که در حال توزیع است و بر این توزیع نیز نظارت می‌شود. توزیع این شکر از پنجشنبه همین هفته توسط واحدهای صنفی سطح شهر و کاسبان امین در نقاط مختلف شهر شروع شده و موجودی خوبی است که از طریق صنوف بین مردم توزیع می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد با اشاره به اینکه در ماه محرم معمولا استفاده از ظروف یک‌بار مصرف بیشتر می‌شود، تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا نیز استفاده از ظروف یک‌بار مصرف افزایش خواهد یافت. ما نیز در این خصوص نظارت‌هایی داشته‌ایم زیرا این ظروف از کالاهای سلامت‌محور و مرتبط با کروناست.

وی بیان کرد: در این ایام برقراری ۶۵ گشت مشترک با همکاری اتحادیه‌های صنفی از جمله اتحادیه‌های فعال در حوزه کالاهای اساسی مانند گوشت، مرغ، برنج، روغن و شکر و همچنین نانوایی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نظارت و بازرسی اتاق اصناف ماه محرم اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: طی رصد و پایش عمده فروشی‌های مصلی در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی برنج تقلبی توسط یکی از افراد سودجو، بررسی موضوع را در کمترین فرصت ممکن آغاز کردیم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: طی بررسی‌های بیشتر به انباری در بازار مصلای مشهد رسیدیم که وجود برنج تقلبی در آن عنوان شده بود.

وی افزود: پس از رسیدن به انبار علی رغم مخالفت فرد متخلف جهت ورود به انبار با دستور قضائی به محل ورود پیدا کردیم.

نصری سرآسیا بیان کرد: پس از ورود به انبار با ۷ تن برنج تقلبی و ۳ دستگاه چرخ کیسه دوز و مقدار زیادی کیسه خالی برنج با برندهای درجه یک رو برو شدیم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد تصریح کرد: پس از مشاهده تخلف در محل انبار و در حضور مسؤولین دستگاه‌های نظارتی صورت جلسه تنظیم و اموال امانت سپاری و نمونه جهت آزمایش به اداره نظارت بازرسی انتقال یافت.

وی با بیان اینکه با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد گفت: انبار در حضور مسؤولین نظارتی پلمب شد.

کد خبر 6088371

دیگر خبرها

  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد